کد خبر : 86608
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 - 14:44

دبیر مجمع وزیران ادوار درگذشت نژاد حسینیان را تسلیت گفت

دبیر مجمع وزیران ادوار درگذشت نژاد حسینیان را تسلیت گفت

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، غلامرضا شافعی در این پیام نوشت: با تاسف فراوان درگذشت سید محمد هادی نژاد حسینیان وزیر اسبق راه و ترابری و نیز وزیر اسبق صنایع سنگین را که در شب شهادت مولای متقیان علی (ع) جا..

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، غلامرضا شافعی در این پیام نوشت: با تاسف فراوان درگذشت سید محمد هادی نژاد حسینیان وزیر اسبق راه و ترابری و نیز وزیر اسبق صنایع سنگین را که در شب شهادت مولای متقیان علی (ع) جان به جان آفرین تسلیم کرد، به خانواده مکرم و دوستان و همکاران ارجمند ایشان صمیمانه تسلیت عرض می‌کنیم.

دبیر مجمع وزیران ادوار جمهوری اسلامی ایران، افزود: او دانشمندی بود ارزشمند و فرهیخته و وارسته، مدیری بود شایسته و خدوم و پرتلاش، رادمردی بود اخلاق مدار و شریف و مخلص، همکاری بود رفیق و شفیق و شجاع، خدمتگزاری بود پاکدست و مخلص و توانا و سیاستمداری بود پخته و وزین و عمیق.

شافعی خاطرنشان کرد: از درگاه خداوند رحمان و رحیم در این ساعات رحمت و مغفرت، متضرعانه، درخواست رحمت واسعه و علو درجات این بنده خدوم را درخواست می‌کنیم.

«سید محمد هادی نژاد حسینیان» که سابقه وزارت در دوران دفاع مقدس و دولت سازندگی را دارا بود، امروز پس از یک دوره طولانی بیماری در ۷۵ سالگی درگذشت.

منبع : ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.