کد خبر : 88711
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 10:06

دادستان عمومی سمنان: رفع موانع تولید یکهزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کرد

دادستان عمومی سمنان: رفع موانع تولید یکهزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کرد

به گزارش ایرنا، محمد ابراهیم شریفی روز دوشنبه در اولین جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان سمنان، اظهار داشت: این میزان اشتغا..

به گزارش ایرنا، محمد ابراهیم شریفی روز دوشنبه در اولین جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان سمنان، اظهار داشت: این میزان اشتغالزایی در سال جهش تولید در استان سمنان چشمگیر بود و انتظار می‌رود امسال نیز با تداوم تلاش‌ها و عزمی جدی و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی از تولید میزان اشتغال و تولید بیش از پیش افزایش یابد.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین راهکارها برای تحقق شعار امسال رفع موانع ریشه‌ای است و مشکل تامین آب در استان سمنان یک آسیب جدی تلقی می‌شود که همراهی بخش‌های مختلف لازمه حل این مشکل است.

وی بیان کرد: رفع مشکل آب در استان سمنان نیازمند یک خرد جمعی است و باید رفع این مشکل در اولویت کارها و بیش از پیش مورد توجه مسوولان قرار بگیرد.

شریفی تصریح کرد: تا زمانی که مشکل آب در استان سمنان حل نشود، سوق دادن واحدها به توسعه و افزایش تولید موفق نخواهد بود.

وی یادآور شد: دستگاه قضا در چارچوب اصول، ضوابط و قوانین همراه و حامی تولید است و همواره یکی از اولویت‌های مراجع قضایی حمایت از تولید و تولیدکننده و رفع موانع پیش‌روی سربازان جنگ اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: برخی مسوولان به بهانه دستگاه‌های نظارتی و دستگاه قضا از ابتکر عمل و خلاقیت در مدیریت دوری می‌کنند و این درست نیست.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان گفت: مدیر موفق در چارچوب قانون برای کمک به تولید و مانع زدایی باید از خلاقیت در مدیریت استفاده کند.

وی اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بازنگری درقوانین مخل تولید و رونق کسب و کار و تصویب قوانین جدید برای رفع خلاهای قانونی نقشی مهم در تحقق شعار امسال و گام برداشتن برای مانع‌زدایی از تولید دارند و انتظار می‌رود تلاش‌ها در این زمینه پررنگ‌تر شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان گفت: دستگاه قضا در سمنان در چارچوب قانون و با تمام توان برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی تلاش می کند و تعطیلی حتی یک واحد صنعتی در این شرایط به نفع کشور نیست.

منبع : ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.