کد خبر : 193141
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 فروردین 1401 - 11:59

خرید ۵ هزار بیت کوین در یک روز!

خرید ۵ هزار بیت کوین در یک روز!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه به دنبال کاهش قیمت بیت کوین (BTC) به زیر ۴۵ هزار دلار، بنیاد لونا بیش از ۵ هزار واحد بیت کوین دیگر خرید. طبق گزارش‌ها، تیم ترا، توسعه‌دهنده ارز دیجیتال لونا، از بیت کوین به عنوان پشتوانه استیبل کوین اکوسیستم خود، یعنی UST استفاده می‌کند. البته لازم به ذکر است

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به دنبال کاهش قیمت بیت کوین (BTC) به زیر ۴۵ هزار دلار، بنیاد لونا بیش از ۵ هزار واحد بیت کوین دیگر خرید. طبق گزارش‌ها، تیم ترا، توسعه‌دهنده ارز دیجیتال لونا، از بیت کوین به عنوان پشتوانه استیبل کوین اکوسیستم خود، یعنی UST استفاده می‌کند. البته لازم به ذکر است که برای پشتیبانی از استیبل کوین UST، هم از بیت کوین و هم از توکن LUNA استفاده می‌شود.
داده‌های مربوط به کیف پول بنیاد لونا تأیید می‌کنند که در تاریخ ۶ آوریل، ۵،۰۴۰ واحد BTC دیگر به موجودی آن اضافه شده است. به این ترتیب، این تیم اکنون ۳۵،۷۶۸ بیت کوین در اختیار دارد و کیف پول آن، بیست و نهمین کیف پول بزرگ BTC است.
دو کوان، بنیانگذار و مدیر اجرایی ترا، ماه گذشته اعلام کرده بود که این تیم قصد دارد ارزش ذخایر بیت کوینی خود را به ۱۰ میلیارد دلار برساند و برای این منظور، ۳ میلیارد دلار آماده دارد.
لازم به ذکر است که شرکت مایکرواستراتژی نیز این هفته حدود ۴ هزار بیت کوین خرید و مجموع BTC‌های خود را به ۱۲۹،۲۱۸ واحد رساند. با این حال، قیمت بیت کوین هیچ واکنشی به این خریدهای بزرگ از خود نشان نداده است.

نوشته خرید ۵ هزار بیت کوین در یک روز! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.