کد خبر : 160664
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اسفند 1400 - 9:56

خبر خوش برای دارندگان شیبا

خبر خوش برای دارندگان شیبا

زمان مطالعه: 2 دقیقه به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران بلند مدت بازار رمزارزها، نسبت به رشد قیمتی توکن شیبا اینو (SHIB) بسیار مطمئن هستند! بنابر تحلیل تکنیکال و بررسی‌های انجام شده بر روی نمودار این شیبا، احتمال یک موج صعودی دیگر بسیار زیاد است! به گزارش سایت اف‌ایکس‌استریت، سرمایه‌گذاران، درباره روند قیمتی شیبا بسیار خوش‌بین

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران بلند مدت بازار رمزارزها، نسبت به رشد قیمتی توکن شیبا اینو (SHIB) بسیار مطمئن هستند! بنابر تحلیل تکنیکال و بررسی‌های انجام شده بر روی نمودار این شیبا، احتمال یک موج صعودی دیگر بسیار زیاد است!

به گزارش سایت اف‌ایکس‌استریت، سرمایه‌گذاران، درباره روند قیمتی شیبا بسیار خوش‌بین هستند و انتظار رسیدن قیمت شیبا به محدوده 0.00005336$ را دارند. با این‌ حال اگر قیمت شیبا به زیر محدوده 0.00002368 برسد، این تحلیل خوش‌بینانه باطل خواهد شد.

شیبا پتانسیل بالایی برای یک جهش صعودی دارد، با این‌حال موانع زیادی بر سر راه این توکن قرار دارد که اگر شیبا نتواند از پس آن‌ها بر بیاید، این تحلیل خوش‌بینانه نقض خواهد شد.

شیبا درحال تشکیل یک الگوی مثلث صعودی است که شکست خط بالایی‌ آن می‌تواند باعث رشد 51 درصدی قیمت شیبا شود.

با این حال شیبا موانع زیادی بر سر راه دارد، برای مثال سطوح فیبوناچی 38 درصد و حتی سطوح 50 و 61 درصد که می‌توانند حجم فروش زیادی را به بازار تزریق کنند.

همچنین EMA ‌های 20 و 50 نیز موانع دیگر‌ی هستند که نقش مقاومت را بازی می‌کنند و شیبا باید از پس همه‌ی این مقاومت‌ها بر بیاید.

اگر تمایلات نزولی بازار افزایش یابد، قیمت شیبا می‌تواند تا محدوده 0.00002368 کاهش یابد، همچنین 0.00002233 نیز می‌تواند حمایت بعدی باشد که شیبا آن را لمس خواهد کرد!

نوشته خبر خوش برای دارندگان شیبا اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.