کد خبر : 121311
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 - 11:10

خالق کاردانو از ساتوشی ناکاموتو می‌گوید!

خالق کاردانو از ساتوشی ناکاموتو می‌گوید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه موسس کاردانو، چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) در یک برنامه زنده یوتیوبی در رابطه با چشم انداز این شبکه در سال جدید گفت کاردانو (ADA) ساختار پروژه متن باز رسمی‌تری را در سال 2022 ایجاد خواهد کرد. هاسکینسون که مدیر عامل شرکت توسعه کاردانو یعنی Input Output نیز هست گفت: قرار است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

موسس کاردانو، چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) در یک برنامه زنده یوتیوبی در رابطه با چشم انداز این شبکه در سال جدید گفت کاردانو (ADA) ساختار پروژه متن باز رسمی‌تری را در سال 2022 ایجاد خواهد کرد.

هاسکینسون که مدیر عامل شرکت توسعه کاردانو یعنی Input Output نیز هست گفت:

قرار است این ساختار متن باز به طریقی مانند Hyperledger سیستم عامل Linux باشد.

هاسکینسون در رابطه با تمرکز زدایی و چیزی که باعث انعطاف پذیری یک شبکه بلاکچینی می‌شود گفت که او و تیم توسعه دهنده اش «درباره انعطاف پذیری بسیار فکر کرده‌اند» و سناریوهای زیادی را طرح ریزی کرده اند. او در ادامه اظهار داشت:

دلیل بسیار خوبی برای رفتن ساتوشی (خالق بیت کوین) وجود دارد و همین دلیل باعث قدرت بالای بیت کوین شده است.

او در ادامه افزود که وقتی خالق و مؤسس یک پروژه ناشناخته باشد، حمله به آن پروژه برای کسانی که می‌خواهند جلوی تغییرات اجتماعی ایجاد شده توسط ارزهای دیجیتال را بگیرند، بسیار دشوارتر خواهد شد. او خاطر نشان کرد:

اگر هیچ کسی مسئول خلق یک پروژه نباشد، هک یک سیستم بسیار دشوارتر می‌شود. زیرا در این صورت هکر مجبور است که به یک ایدئولوژی حمله کند. چگونه می‌توان با آزادی و اختیار عمل و اختراعی که می‌تواند زندگی مردم را بهتر کند، جنگید؟

پیش‌بینی‌های اشتباه

این اولین باری نیست که هاسکینسون در یک ویدیو کریسمسی قول‌های بزرگ و پیش‌بینی‌های بحث برانگیزی در رابطه با آینده کاردانو یا صنعت کریپتو می‌کند.

یکی از ادعاهای اشتباه او که در جولای 2020 سروصدای زیادی در فضای اینترنت به پا کرده بود، پیش‌بینی او از سال 2021 بود که در توییت خود نوشته بود:

صدها دارایی در شبکه کاردانو موجود خواهد شد و هزاران اپلیکیشن غیر متمرکز و چندین پروژه جذاب و کاربردی در این بلاکچین مستقر خواهد شد.

هاسکینسون بعدا در رابطه با جدیدترین ویدیو یوتیوبی خود گفت که امروزه بیش از 2 میلیون دارایی در بلاکچین کاردانو تولید شده که اغلب آن‌ها توکن غیر مثلی (NFT) بوده‌اند.

البته موسس کاردانو اعتراف کرد که در رابطه با اپلیکیشن‌های غیر متمرکز «اشتباه کرده» و وعده داد که «در آینده تحولات مهمی در این زمینه شکل خواهد گرفت.»

بنابر وبسایت اطلاعاتی CoinGecko، قیمت توکن بومی کاردانو یعنی ADA با رشدی 9 درصدی نسبت به روز گذشته در سطح 1.5 دلار معامله می‌شود. این مقدار 26 درصد افزایش نسبت به هفته گذشته و 2 درصد افزایش نسبت به ماه گذشته را نشان می‌دهد.

نوشته خالق کاردانو از ساتوشی ناکاموتو می‌گوید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.