کد خبر : 130988
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 9:28

خالق سندباکس از آینده این متاورس می‌گوید!

خالق سندباکس از آینده این متاورس می‌گوید!

زمان مطالعه: 3 دقیقه سباستین بورگت (Sébastien Borget)، هم‌بنیان‌گذار و مدیر ارشد عملیات پروژه سندباکس (The Sandbox)، در مصاحبه اخیر خود در مورد آینده این پروژه صحبت کرده است. به عقیده بورگت، این متاورسِ مبتنی بر اتریوم «یک کشور دیجیتال» است. بورگت در مورد سندباکس می‌گوید: هر روز، نقشه عوض می‌شود. مالکان جدید و جوامع

زمان مطالعه: 3 دقیقه

سباستین بورگت (Sébastien Borget)، هم‌بنیان‌گذار و مدیر ارشد عملیات پروژه سندباکس (The Sandbox)، در مصاحبه اخیر خود در مورد آینده این پروژه صحبت کرده است. به عقیده بورگت، این متاورسِ مبتنی بر اتریوم «یک کشور دیجیتال» است.

بورگت در مورد سندباکس می‌گوید:

هر روز، نقشه عوض می‌شود. مالکان جدید و جوامع جدیدی هستند که می‌آیند و تصمیم می‌گیرند چیزهایی را در کنار یکدیگر بسازند. من احساس می‌کنم متاورس سندباکس یک کشور دیجیتالی است – زندگی دارد و نفس می‌کشد. به همین دلیل، بسیار هیجان‌انگیز است. از نظر فرهنگی غنی است، جهانی است و در دسترس است.

سندباکس یک دنیای مجازی یا متاورس است که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است. این متاورس از زمین‌هایی (LAND) تشکیل شده که بازیکنان می‌توانند در آنها ساخت و ساز کنند، مالکیت آیتم‌های درون این بازی را در اختیار داشته باشند و از تجربیات بازی خود کسب درآمد کنند. در این جهان، تنها ۱۶۶،۴۶۴ زمین در دسترس است.

این متاورس، یک ارز دیجیتال اختصاصی نیز دارد که SAND نامیده می‌شود؛ یک توکن ERC-20 که برای انتقال ارزش و همچنین، استیکنیگ و مشارکت در مدیریت این اکوسیستم، به کار می‌رود. حداکثر عرضه توکن SAND، مقدار 3 میلیارد واحد تعیین شده است.

در بازی سندباکس، بازیکنان می‌توانند دارایی‌های دیجیتالی را در قالب توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) بسازند، آنها را در بازار آپلود کرده و با ابزار Game Maker، آنها در بازی‌ها ادغام کنند.

بر اساس داده‌های بازار معروف اوپن‌سی (OpenSea)، در حال حاضر قیمت ارزان‌ترین زمینی که می‌توانید در متاورس سندباکس بخرید، ۳٫۴۵ اتریوم (ETH) است که با توجه به قیمت فعلی اتریوم، چیزی حدود ۱۱ هزار دلار ارزش دارد.

در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۲۱، تیم سندباکس اعلام کرد که توانسته ۹۳ میلیون دلار در آخرین دور تأمین مالی خود جمع‌آوری کند. در همان روز، این تیم توییت کرد که این دور سرمایه‌گذاری به آن کمک می‌کند تا «استراتژی رشد، عملیات، و جذب بازیکن» را در اکوسیستم سندباکس افزایش دهد.

این شرکت افزود که شرکای استراتژیک جدیدش، مانند Galaxy Interactive، از دسترسی جهانی سندباکس بهره خواهند برد و شبکه برندها، IPها و استودیوهای بازی را که علاقه‌مند به ورود به یک متاورس باز متمرکز بر اقتصاد متعلق به بازیکن و محتوای تولیدشده توسط کاربر هستند، گسترش خواهند داد.

سندباکس همچنین با اشاره به موفقیت و جایگاه اول خود در دنیای املاک مجازی، گفت که این متاورس بیش از ۱۲ هزار مالک زمین منحصربه‌فرد دارد و ارزش کل این دنیای مجازی اکنون بیش از ۲ میلیارد دلار است.

در مورد برنامه‌های آینده سندباکس نیز بورگت گفت که استارتاپ او قصد دارد:

  • رویدادهای بازی‌آزمایی (Playtest) بیشتری را راه‌اندازی کند – هرچند ماه یکبار.
  • متاورس خود را به پالی‌گان منتقل کند؛ چون سریع‌تر و ارزان‌تر از اتریوم است.
  • یک سازمان غیرمتمرکز خودگردان (DAO) راه‌اندازی کند تا مالکان زمین‌ها نیز بتوانند در مدیریت این اکوسیستم مشارکت داشته باشند.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که در زمان انتشار این خبر، ارز دیجیتال SAND با قیمت ۴٫۸۲ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۸ درصد رشد دارد.

نوشته خالق سندباکس از آینده این متاورس می‌گوید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.