کد خبر : 215912
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1402 - 14:00
دیدگاه‌ها برای خالق ترون باز هم ده‌ها میلیون دلار اتریوم خرید! بسته هستند

خالق ترون باز هم ده‌ها میلیون دلار اتریوم خرید!

خالق ترون باز هم ده‌ها میلیون دلار اتریوم خرید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه جاستین سان، خالق ترون که می‌توان او را یکی از غول‌های دنیای کریپتو هم معرفی کرد، دوباره مقادیر قابل توجهی اتریوم خریداری کرده است.طبق داده‌های پلتفرم تحلیلی لوک‌آن‌چین (LookOnChain)، کیف پولی مرتبط با جاستین سان در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۷۸۰ اتریوم معادل ۴۱.۲۴ میلیون دلار از صرافی بایننس خریداری کرده است.این

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جاستین سان، خالق ترون که می‌توان او را یکی از غول‌های دنیای کریپتو هم معرفی کرد، دوباره مقادیر قابل توجهی اتریوم خریداری کرده است.
طبق داده‌های پلتفرم تحلیلی لوک‌آن‌چین (LookOnChain)، کیف پولی مرتبط با جاستین سان در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۷۸۰ اتریوم معادل ۴۱.۲۴ میلیون دلار از صرافی بایننس خریداری کرده است.
این خرید اخیر در واقع بخشی از یک خرید بزرگتر است. کیف پولی که گفته می‌شود متعلق به جاستین سان است، در مدت زمان کمتر از دو هفته ۱۶۸۳۶۹ اتریوم به ارزش حدودا ۴۸۷ میلیون دلار از بایننس و صرافی ‌های غیرمتمرکز (DEX) خرید کرده است.
در تاریخ ۲۳ فوریه، این کیف پول مشکوک، ۱۸۶۱۶ اتریوم، معادل ۵۴.۵۷ میلیون دلار، از بایننس به دارایی‌های خود اضافه کرد. در ۲۱ فوریه هم، دو تراکنش شامل ۱۲۷۰۲ اتریوم معادل ۳۶.۹ میلیون دلار و ۱۰۱۳۶ اتریوم معادل ۲۹.۷۶ میلیون دلار انجام شده بود. این کیف پول در تاریخ ۱۹ فوریه نیز یک خرید بسیار بزرگ داشت و در آن روز، ۵۴۷۲۱ اتریوم معادل ۱۵۴.۴ میلیون دلار به آن انتقال داده شد.

این خریدها در حالی رخ داده که قیمت اتریوم افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است. اتریوم اخیراً از مرز ۳۰۰۰ دلار عبور کرده و اکنون با ۲.۱۸ درصد افزایش طی ۲۴ ساعت گذشته، با قیمت ۳۰۲۲ دلار معامله می‌شود. اتریوم همچنین در ۳۰ روز گذشته ۳۵.۸۸ درصد افزایش قیمت داشته است.
انباشت تهاجمی اتریوم و افزایش قیمت همزمان با آن، منجر به تفسیرهای مختلفی شده است. برخی از تحلیلگران معتقدند که این خریدهای بزرگ، یک سیگنال قوی صعودی برای اتریوم و نشانگر پتانسیل بالای آن برای رشد در بلندمدت هستند. برخی دیگر نیز با توجه به گمانه‌زنی‌های فراوان در رابطه با صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اتریوم، حدس می‌زنند که این خریدها می‌تواند بخشی از استراتژی گسترده سان یا طرف‌های وابسته باشد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته خالق ترون باز هم ده‌ها میلیون دلار اتریوم خرید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.