کد خبر : 148061
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 11:07

حکم دادگاه قیمت ریپل را افزایش داد

حکم دادگاه قیمت ریپل را افزایش داد

زمان مطالعه: 3 دقیقه تجزیه و تحلیل نمودار قیمت ریپل در بازه زمانی طولانی‌مدت از کاهش شدید قیمت این رمزارز خبر می‌دهند. با این حال، اتفاقات پیش آمده می‌توان همه چیز را تغییر دهد. به گزارش سایت کوین‌تلگراف، قیمت ریپل (XRP) در کمتر از یک هفته ۳۰ درصد افزایش یافت. این هفته ریپل روزهای خبرساز

زمان مطالعه: 3 دقیقه

تجزیه و تحلیل نمودار قیمت ریپل در بازه زمانی طولانی‌مدت از کاهش شدید قیمت این رمزارز خبر می‌دهند. با این حال، اتفاقات پیش آمده می‌توان همه چیز را تغییر دهد.

به گزارش سایت کوین‌تلگراف، قیمت ریپل (XRP) در کمتر از یک هفته ۳۰ درصد افزایش یافت. این هفته ریپل روزهای خبرساز و پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت. در دادگاهی که پیرامون اختلافات ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برگزار شد، سازمان بروسی ادعا کرد که XRP را به عنوان اوراق بهادار غیرقانونی فروخته است. در مقابل قاضی به بنیاد ریپل فرصت ارائه اسناد و دفاع از خود داد.

جنگ حقوقی کمیسیون بورس آمریکا و ریپل

دادگاه برگزار شده به ریاست قاضی آنالیسا تورس به ریپل اجازه داده است تا به ادعای قانونی کمیسیون SEC پاسخ دهد.

علاوه بر این، قاضی تورس دستور داد تا سه سند مربوط به این پرونده تحت نظارت و بررسی قرار بگیرد. این اسناد شامل رشته ایمیل‌های براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل ریپل و اعلامیه واریز وجه و رشته ایمیل کریس لارسن، مؤسس ریپل، است.

کریپتوکارنسی خوش‌بینی زیادی به دستورات قاضی تورس دارد. بلافاصله پس از این که خبر حکم دادگاه در فضای مجازی منتشر شد، قیمت ریپل تقریباً 30 درصد افزایش یافت. ارزش توکن XRP در ۳ فوریه ۲۰۲۲ کمی پایین‌تر از 0.58 دلار بود اما در ۷ فوریه به 0.782 رسید.

جرمی هوگان، سهام‌دار شرکت Hogan & Hogan، خاطرنشان کرد که شکست SEC در مقابل ریپل ممکن است قیمت این رمزارز را بیشتر هم افزایش دهد. همین اظهار نظر نیز باعث ایجاد هیجان‌هایی در نمودار قیمت ریپل شد.

چه سرنوشتی در انتظار نمودار قیمت ریپل است؟

همان‌طور که در نمودار زیر نشان داده شده است، آخرین موج خرید در بازار XRP نیز زمانی رخ داد که توکن دوباره روند حمایتی چند ماهه خود را شروع کرده است.

اکنون در نمودار ریپل شاهد تلاقی مقاومت‌های میانگین متحرک 20 هفته‌ای (خط سبز) و 50 هفته‌ای (خط قرمز) هستیم. اگر میانگین متحرک 20 هفته‌ای از میانگین متحرک 50 هفته‌ای عبور کند، احتمال فروش سنگین توکن‌ها و کاهش شدید قیمت وجود دارد.

افزایش حجم معاملات و شکست مقاومت‌های فعلی خطرات فروش بیش از حد و کاهش قیمت را کمتر خواهد کرد. همچنین یک حرکت صعودی طولانی‌مدت ممکن است باعث شود نمودار قیمت XRP برای شکستن سطح مقاومتی 1.26 دلار تلاش کند. این سطح حدود 50 درصد بیشتر از سطوح قیمتی فعلی است.

الکساندر ماماسیدیکوف، یکی از بنیان‌گذاران سرویس کیف پول رمزنگاری MinePlex، هشدارهای منفی را بی‌اثر می‌داند. او معتقد است که پایان نبرد حقوقی بین SEC و ریپل برای این رمزارز بسیار خوش‌یمن خواهد بود. او بیان داشت:

با این فرض که نبرد حقوقی شکل گرفته به نفع ریپل تمام شود، خریدهای فعلی را می‌توان راهی برای کاهش قیمت در بازه افزایش احتمالی ارزش در طولانی‌مدت تصور کرد. اگر روند فعلی تداوم داشته باشد، حمایت جاه‌طلبانه جامعه XRP می‌تواند منجر به افزایش قیمت ماهانه تا 0.88 دلار شود.

نوشته حکم دادگاه قیمت ریپل را افزایش داد اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.