کد خبر : 190547
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 - 6:54

حنای ایلان ماسک برای دوج کوین بی‌رنگ شد!

حنای ایلان ماسک برای دوج کوین بی‌رنگ شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس که از طرفداران پر و پا قرص میم کوین محبوب دوج کوین است، ویدیویی میم در مورد DOGE منتشر کرده است. این ویدیو در پاسخ به توییت برت وینتون، مدیر بخش تحقیقات شرکت سرمایه‌گذاری آرک اینوست (Ark Invest) که درباره ماینرهای بیت کوین

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس که از طرفداران پر و پا قرص میم کوین محبوب دوج کوین است، ویدیویی میم در مورد DOGE منتشر کرده است. این ویدیو در پاسخ به توییت برت وینتون، مدیر بخش تحقیقات شرکت سرمایه‌گذاری آرک اینوست (Ark Invest) که درباره ماینرهای بیت کوین بود، منتشر شده است.

به گزارش سایت یوتودِی، روز جمعه یکم آوریل، تعداد بیت کوین‌های استخراج ‌شده به ۱۹ میلیون رسید که یک نقطه عطف مهم و یک لحظه تاریخی برای این ارز دیجیتال به شمار می‌رود. در همین راستا، وینتون جوکی را توییت کرده که در واقع، گفتگوی کوتاهی را بین فردی آگاه در مورد بیت کوین و استخراج آن و شخصی که نمی‌داند «ماینرها» سخت افزار هستند، نشان می‌دهد. در این توییت، شخص دوم یک مادر است، یک فرد قدیمی و با عقاید سنتی که کریپتو را درک نمی‌کند و نمی‌داند که «ماینر» نه فقط به مردم، بلکه به میکرو چیپ‌ها هم گفته می‌شود.

در پاسخ به این جوک، ایلان ماسک ویدیویی را در مورد دوج کوین منتشر کرده و می‌گوید که این ویدیو می‌تواند همه چیز را به آن مادر توضیح دهد. این ویدیو، یک سگ شیبا اینو (نماد DOGE) را نشان می‌دهد که سوار موشکی می‌شود که به آن اجازه می‌دهد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بزرگ از لحاظ ارزش بازار را پشت سر بگذارد. در ادامه، قیمت DOGE افزایش می‌یابد و این کوین به سمت ماه می‌رود.

این ویدیو همچنین به طور خلاصه میکروچیپ‌ها را هم نشان می‌دهد که از آنها برای الگوریتم استخراج رمزارزهای مبتنی بر اثبات کار مانند دوج کوین، بیت کوین، لایت کوین و دیگر کوین‌های نسل اول، استفاده می‌شود.

بیلی مارکوس، یکی از بنیان‌گذاران دوج کوین نیز به این بحث ملحق شده و این ویدیو را «بهترین ویدیوی دنیای کریپتو در طول تاریخ» نامیده است.

در تاپیک زیر توییت وینتون، یک مفسر نیز شکایات خود را از ناتوانی در توضیح بیت کوین برای همسرش به اشتراک گذاشته است. یکی دیگر از کاربران قدیمی نیز اعتراف کرده که نمی‌تواند بیت کوین را درک کند، اما احساس می‌کند چیز بزرگی را از دست داده است.

ایلان ماسک رمزارزهای خود را نمی‌فروشد!

در اوایل ماه مارس، مدیرعامل تسلا در توییتی اعلام کرد که هنوز دوج کوین، بیت کوین و اتریوم‌های خود را نگه داشته و قصد ندارد آنها را بفروشد. قیمت دوج کوین بلافاصله به این توییت واکنش مثبت نشان داد و ۹ درصد افزایش یافت که البته مدت زیادی دوام نیاورد.

در گذشته، توییت‌های ارسالی توسط ایلان ماسک تأثیر قوی‌ای بر قیمت دوج کوین داشتند و باعث رشد چشمگیر آن می‌شدند. اما اکنون به نظر می‌رسد که این «اثر ماسک» بر قیمت DOGE در حال از بین رفتن است.

نوشته حنای ایلان ماسک برای دوج کوین بی‌رنگ شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.