کد خبر : 125503
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 11:23

حمله نهنگ‌ها برای خرید شیبا!

حمله نهنگ‌ها برای خرید شیبا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه بر اساس اعلام وبسایت WhaleStats، یک نهنگ اتریوم به نام Gimli به میزان 110 میلیارد واحد SHIB به ارزش حدود 3.62 میلیون دلار را به دارایی‌های خود اضافه کرده است. این نهنگ که نام خود را از یک جنگنده کوتوله در کتاب‌های جی.آر.آر تاکین (J.R.R. Tolkien) گرفته، در حال حاضر به

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس اعلام وبسایت WhaleStats، یک نهنگ اتریوم به نام Gimli به میزان 110 میلیارد واحد SHIB به ارزش حدود 3.62 میلیون دلار را به دارایی‌های خود اضافه کرده است. این نهنگ که نام خود را از یک جنگنده کوتوله در کتاب‌های جی.آر.آر تاکین (J.R.R. Tolkien) گرفته، در حال حاضر به میزان 47.8 میلیون دلار شیبا اینو در اختیار دارد که این میم کوین را به دومین دارایی پر ارزش خود تبدیل کرده است.

Gimli هم اکنون مجموعاً 1.6 میلیارد دلار توکن ERC-20 مختلف در اختیار دارد که آن را به یکی از بزرگترین هولدرهای این دسته از توکن‌ها تبدیل کرده است.

لازم به ذکر است که این اولین خرید Gimli است که در سال 2022 انجام گرفته است. در روز 3 دسامبر این نهنگ 28.2 میلیارد SHIB دیگر به ارزش 1.1 میلیون دلار خریده بود. البته این پایان کار نبود، زیرا این نهنگ در روز بعد هم به میزان 2.4 میلیون دلار از میم کوین‌های محبوب شیبا اینو را خریداری کرد.

شیبا اینو یکی از محبوب ترین کوین‌ها در بین نهنگ‌های اتریومی است، زیرا هم اکنون حدود 14.7 درصد از کل توکن‌های در شبکه، در اختیار این نهنگ‌ها قرار دارد. توکن FTX که یک صرافی ارز دیجیتال معروف آمریکایی است هم با 13.37 درصد، دومین توکن محبوب در بین نهنگ‌های دنیای کریپتو است.

با وجود این خرید عظیم، این میم کوین در حال حاضر با قله 0.00008616 خود که در روز 28 اکتبر ثبت شده است، فاصله 61.69 درصدی دارد.

دومین میم کوین بازار کریپتو با 2.24 درصد کاهش نسبت به قیمت 24 ساعت گذشته خود، هنوز در روند نزولی خود قرار گرفته است. با این حال، خریدهای بزرگ نهنگ‌ها نشان می‌دهد که این سرمایه گذاران بزرگ از این عملکرد ضعیف شیبا اینو ناامید نشده اند، زیرا از هر فرصتی برای خرید و انباشت بیشتر استفاده می‌کنند.

در آخر لازم به ذکر است که قیمت یک واحد SHIB در صرافی‌ها، در حوالی سطح 0.000032 دلار خرید و فروش می‌شود.

نوشته حمله نهنگ‌ها برای خرید شیبا! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.