کد خبر : 153480
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1400 - 11:00

حضور پررنگ شرکت‌های کریپتویی در پرطرفدارترین مسابقات ورزشی

حضور پررنگ شرکت‌های کریپتویی در پرطرفدارترین مسابقات ورزشی

زمان مطالعه: 3 دقیقه پلتفرم‌های بزرگ ارزهای دیجیتال، از جمله FTX، eToro، Crypto.com و Coinbase فعالیت‌های تبلیغاتی خود را برای لیگ سوپر بال سال ۲۰۲۲ آغاز کردند. تبلیغات بخش مهمی از مسابقات محسوب می‌شود. سوپر بال (Super Bowl) مهمترین و هیجان‌انگیزترین بخش از لیگ ملی و سالانه فوتبال آمریکایی (NFL) است. به گزارش وب سایت

زمان مطالعه: 3 دقیقه

پلتفرم‌های بزرگ ارزهای دیجیتال، از جمله FTX، eToro، Crypto.com و Coinbase فعالیت‌های تبلیغاتی خود را برای لیگ سوپر بال سال ۲۰۲۲ آغاز کردند.

تبلیغات بخش مهمی از مسابقات محسوب می‌شود. سوپر بال (Super Bowl) مهمترین و هیجان‌انگیزترین بخش از لیگ ملی و سالانه فوتبال آمریکایی (NFL) است.

به گزارش وب سایت کوین‌تلگراف، امسال نقطه عطفی برای دنیای کریپتو محسوب می‌شود؛ زیرا مجموعه‌های FTX، eToro، Crypto.com و Coinbase پروژه‌های تبلیغاتی خود را در سوپر بال 2022 اجرا می‌کنند.

با افزایش تقاضا برای ارزهای دیجیتال، توکن‌های NFT و دارایی‌های متاورس، تبلیغات کریپتو در Super Bowl توجه کاربران را در شبکه‌های اجتماعی به خود جلب کرد.

صرافی Coinbase

Coinbase یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های رمزارز در ایالات متحده آمریکا است که معمولا رتبه اول بیشترین دانلود برنامه موبایلی را به خود اختصاص می‌دهد. بخشی از کمپین تبلیغاتی این شرکت به نام «Less talk, more Bitcoin» در مسابقات سوپر بول به نمایش درآمد.

تبلیغات Coinbase Super Bowl با کاراکتر C شروع می‌شود که به اسم این مجموعه اشاره دارد. این صرافی اعلام کرد کسانی که تا ۱۵ فوریه در این پلتفرم ثبت نام کنند، ۱۵ دلار بیت کوین پاداش خواهند گرفت.

در زمان پخش مسابقات نیز یک کد QR به کاربران نمایش داده شد. با اسکن این کد، دستگاه وارد صرافی کوین بیس خواهد شد. استقبال کاربران از تبلیغات این صرافی به حدی بود که وب‌سایت کوین بیس برای دقایقی از دسترس خارج شد. کوین بیس برای نمایش این QR کد حدود 14 میلیون دلار هزینه کرده است. کدی که تنها ۳۰ ثانیه روی صفحه ظاهر شد.

صرافی FTX

صرافی رمزنگاری FTX توسط سم بنکمن فرید تاسیس شد. این شرکت برای اولین تبلیغ خود در مسابقات سوپر بال از لری دیوید، کمدین مشهور، کمک گرفته است.

دیوید یکی از مخالفان پدیده‌ها و فناوری‌های جدید است. با این حال صرافی اف‌تی‌ایکس به شکل جالبی از دیدگاه‌های این شخصیت استفاده کرده است. در این تبلیغ دیوید پیشنهاد سرمایه‌گذاری در کریپتو را رد می‌کند اما راوی به بینندگان می‌گوید:

مثل لری نباشید. فرصت بزرگ بعدی را از دست ندهید. ما همین الان 7.54 بیت کوین را می‌خواهیم هدیه دهیم! جشن بزرگی بر پا شده است.

سپس نحوه ورود به صرافی و شرکت در این رویداد اعلام می‌شود.

پلتفرم eToro

ای‌تورو پلتفرمی برای سرمایه‌گذاری روی کریپتو و ارزهای فیات است. این شرکت با تبلیغ Flying Your Way در مسابقات سوپر بول، کاربران را به سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال تشویق می‌کند. فضای این تبلیغ فانتزی است و سرمایه‌گذاران به فضانوردان و مسافران سیاره ماه تشبیه شده‌اند. در تبلیغ شرکت eToro تصویری هم از نماد توکن شیبا اینو دیده می‌شود. بسیاری از کاربران تبلیغ خلاقانه این شرکت را تحسین کرده‌اند.

پلتفرم Crypto.com

کریپتو‌دات‌کام از فوق ستاره بسکتبال آمریکا، لبرون جیمز، برای شرکت در برنامه تبلیغاتی خود دعوت کرده است. در این آگهی جیمز در حال گفتگو با نسخه‌ای از خودش در سال ۲۰۰۳ است. در حالی که لبرون جوانتر در مورد پیشرفت‌های آینده‌ بسیار کنجکاو شده است، لبرون جیمز واقعی جمله‌ای کلیدی به او می‌گوید:

من نمی‌توانم همه چیز را به تو بگویم اما اگر می‌خواهید تاریخ‌ساز شوید باید به بهترین شکل ممکن روی کاری تمرکز کنید.

یک روز قبل از پخش این آگهی، لبرون جیمز به عنوان ارزشمندترین بازیکن تاریخ NBA معرفی شده بود!

با پخش این تبلیغ، لبرون نیز به جمع ورزشکاران حامی کریپتو پیوست. چندی پیش چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس گفته بود محدودیت‌ها هیچ تاثیری در افزایش تقاضا برای خرید رمزارزها نخواهد داشت. به نظر می‌رسد حق با اوست!

نوشته حضور پررنگ شرکت‌های کریپتویی در پرطرفدارترین مسابقات ورزشی اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.