کد خبر : 181361
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 فروردین 1401 - 7:57

حافظه کاردانو افزایش می‌یابد!

حافظه کاردانو افزایش می‌یابد!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه بنابر بر اخبار منتشر شده، اکوسیستم کاردانو درحال بهبود و افزایش قدرت شبکه بلاک‌چینی خود است. با توجه به اعلامیه‌ای که در روز دوشنبه توسط توسعه‌دهندگان کاردانو صادر شد، قرار است تا محدودیت‌های حافظه هر بلوک کاردانو کاهش یابد!قرار است تا هر بلوک برای اسکریپت Plutus بلاک‌چین از 56 میلیون

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بنابر بر اخبار منتشر شده، اکوسیستم کاردانو درحال بهبود و افزایش قدرت شبکه بلاک‌چینی خود است. با توجه به اعلامیه‌ای که در روز دوشنبه توسط توسعه‌دهندگان کاردانو صادر شد، قرار است تا محدودیت‌های حافظه هر بلوک کاردانو کاهش یابد!
قرار است تا هر بلوک برای اسکریپت Plutus بلاک‌چین از 56 میلیون به 62 میلیون افزایش یابد. این مسئله باعث افزایش مقیاس‌پذیری شبکه و در نهایت افزایش قدرت شبکه برای پشتیبانی از برنامه‌های جدید می‌شود.
شبکه بلاک‌چین کاردانو از الگوریتم اجماع اثبات سهام (Proof Of Stake) استفاده می‌کند و پیشرفت‌هایی که بر روی شبکه‌‌اش انجام می‌دهد باعث افزایش مقیاس پذیری آن می‌شود، بنابراین باید منتظر هجوم سرمایه‌گذاران بیشتر و حتی پروژه‌های بیشتر به کاردانو باشیم!
همان‌طور که قبلا هم اشاره شده است، کاردانو به شدت درحال کار بر روی زیرساخت‌های شبکه است و اگر قرار است تا بر روی این پروژه سرمایه‌گذاری کنید، باید به فکر سرمایه‌گذاری بلند مدت باشید، زیرا کاردانو نشان داده است که گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت نیست!

نوشته حافظه کاردانو افزایش می‌یابد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.