کد خبر : 143354
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1400 - 10:37

جک دورسی: نجات فیسبوک در دستان بیت کوین است!

جک دورسی: نجات فیسبوک در دستان بیت کوین است!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه جک دورسی (Jack Dorsey) مدیرعامل توییتر در مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داده است گفت که اگرچه شرکت متا(فیسبوک) پروژه دیم (Diem) را براساس دلایل منطقی و درست راه‌اندازی کرد، ولی بهتر بود که متا روی یک پروژه متن باز مانند بیت کوین (Bitcoin) تمرکز کند. جک دورسی از پروژه Diem

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

جک دورسی (Jack Dorsey) مدیرعامل توییتر در مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داده است گفت که اگرچه شرکت متا(فیسبوک) پروژه دیم (Diem) را براساس دلایل منطقی و درست راه‌اندازی کرد، ولی بهتر بود که متا روی یک پروژه متن باز مانند بیت کوین (Bitcoin) تمرکز کند.

جک دورسی از پروژه Diem به عنوان یک پروژه شکست خورده و ناموفق یاد می‌کند.

جک دورسی در نوامبر سال گذشته از سمت مدیرعاملی خود در شرکت توییتر کناره‌گیری کرده بود و به وضوح اعلام کرده بود که در شرکت جدید خود، قصد دارد با قدرت بر روی بیت کوین متمرکز شود.

شرکت بلاک (Block) که در گذشته با نام اسکوئر (Square) شناخته می‌شد، شاهکار جدید دورسی است که در آن بیشتر تمرکز بر روی خدمات مبتنی بر بیت کوین است.

جک دورسی عنوان کرد که این 3 سالی را که شرکت متا (Meta) صرف راه‌اندازی و کار روی پروژه لیبرا یا همان دیم کرد، می‌توانست بر روی افزایش دسترسی اکثر مردم به شبکه بیت کوین کار کند که این موضوع به نفع پیام‌رسان‌های واتساپ و اینستاگرام این شرکت نیز بود.

پروژه دیم رسما شکست خورده است! مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا در مصاحبه‌ای رسما اعلام کرد که تمام مالیکت پروژه دیم در تاریخ 31 ژانویه 2022 و با ارزش 182 میلیون دلار به Silvergate Capital Corporation منتقل خواهد شد.

نوشته جک دورسی: نجات فیسبوک در دستان بیت کوین است! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.