کد خبر : 186588
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردین 1401 - 8:32

جهش شیبا در یک روز!

جهش شیبا در یک روز!

زمان مطالعه: 2 دقیقه شیبا اینو جزو پرطرفدارترین و جنجالی‌ترین رمزارزهای بازار رمزارزها است. به تازگی و به‌دنبال رشد قیمتی بیت کوین تا 48 هزار دلار، شیبا توانست تا بیشتر از بقیه کوین‌ها و تا 18 درصد رشد کند! به گزارش وبسایت یو تودی، با توجه به داده‌های سایت معتبر کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) توکن

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو جزو پرطرفدارترین و جنجالی‌ترین رمزارزهای بازار رمزارزها است. به تازگی و به‌دنبال رشد قیمتی بیت کوین تا 48 هزار دلار، شیبا توانست تا بیشتر از بقیه کوین‌ها و تا 18 درصد رشد کند!

به گزارش وبسایت یو تودی، با توجه به داده‌های سایت معتبر کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) توکن شیبا توانسته از در طی 24 ساعته گذشته حدود 18 درصد رشد کند و قیمت خود را به 0.00002904 دلار به ازای هرواحد شیبا برساند.

همچنین براساس اطلاعات این سایت، شیبا اینو از لحاظ حجم بازار در رتبه 15 کوین‌های برتر قرار دارد. حجم بازار این رمزارز درحال حاضر حدود 15.8 میلیارد دلار است و چیزی کمتر از 500 میلیون دلار نیاز دارد تا TerraUSD را کنار بزند و به رتبه 14 برسد.

شیبا اینو از سال 2021 مشهور شد و از آن زمان توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و ارزش بازار خود را تا حدی حفظ کند.

شیبا درحال گسترش کاربرد توکن خود در سراسر جهان است، برای مثال همین هفته گذشته بود که NOWPayments قبول کرد تا دوج کوین و شیبا به عنوان یک کلاس دارایی برای پرداخت‌ها مورد استفاده قرار بگیرند.

علیرغم رالی صعودی اخیری که اتفاق افتاد، شیبا همچنان با سقف تاریخی خود بسیار فاصله دارد و رسیدن به آن نقطه همچنان دشوار به نظر می‌رسد!

سقف تاریخی این رمزارز 0.00008616 دلار است که از نقطه فعلی آن درحال حاضر حدود 66 درصد بالاتر است.

دوج کوین نیز توانست امروز حدود 8 درصد رشد کند و بیت کوین نیز پس از چند ماه روند نزولی، توانست تا خود را به مقاومت 48 هزار دلار برساند.

قیمت اتریوم، بزرگ‌ترین آلت کوین بازار رمزارزها نیز حدود 7.5 درصد رشد داشت و به محدوده 3400 دلار رسید! همچنین بقیه آلت کوین‌های برتر بازار نیز عملکردی مانند اتریوم و بیت کوین را داشتند و رشد‌های مشابهی را ثبت کردند.

نوشته جهش شیبا در یک روز! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.