کد خبر : 106757
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1400 - 14:17

جلسه “شورای مشورتی” با محور “اوراق بدهی دولتی” برگزار شد

جلسه “شورای مشورتی” با محور “اوراق بدهی دولتی” برگزار شد

جلسه "شورای مشورتی" با محور "اوراق بدهی دولتی" برگزار شد ظهر امروز جلسه شورای مشورتی سازمان بورس و اوراق بهادار با حضور رؤسا، مدیران فعلی و سابق سازمان و برخی از صاحبنظران بازار سرمایه برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در جلسه امروز شورای مشورتی سازمان بورس و اوراق بهادار ، که

جلسه "شورای مشورتی" با محور "اوراق بدهی دولتی" برگزار شد

ظهر امروز جلسه شورای مشورتی سازمان بورس و اوراق بهادار با حضور رؤسا، مدیران فعلی و سابق سازمان و برخی از صاحبنظران بازار سرمایه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در جلسه امروز شورای مشورتی سازمان بورس و اوراق بهادار ، که اولین جلسه این شورا در دوره ریاست جدید سازمان می باشد، به بررسی اثار انتشار اوراق بدهی دولت بر بازار سرمایه جمهوری اسلامی پرداخته و حاضرین در جلسه به ارایه نظرات خود پیرامون راهکارهای ارتقاء کارایی و شفافیت بازار اوراق بدهی دولتی، پرداختند.

این جلسه با حضور آقایان مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، شاپور محمدی، حسن قالیباف اصل، عبده تبریزی روسای سابق این سازمان، اعضای هیأت مدیره سازمان بورس اقایان فرج زاده، خدابخش و ناصرپور و آقای نوری بروجردی معاون اقتصادی دادستان کل کشور و آقای مساحی مشاور و دستیار ویژه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و آقای محمدحسین قوام، عضو و دبیر شورای مشورتی سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.