کد خبر : 149583
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 بهمن 1400 - 11:35

جزئیات مراسم معرفی گوشی جدید سامسونگ در متاورس

جزئیات مراسم معرفی گوشی جدید سامسونگ در متاورس

زمان مطالعه: 2 دقیقه شرکت سامسونگ سری گوشی‌های هوشمند جدید Galaxy S22 خود را در فروشگاه مجازی 837X خود در متاورس دیسنترالند (Decentraland)، معرفی کرد. به گزارش وب سایت کوین‌تلگراف، در مراسم “Samsung Unpacked 2022” و 11 ساعت بعد از معرفی گوشی‌های جدید در روز 11 فوریه، بیش از 100,000 نفر به فروشگاه مجازی سامسونگ

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت سامسونگ سری گوشی‌های هوشمند جدید Galaxy S22 خود را در فروشگاه مجازی 837X خود در متاورس دیسنترالند (Decentraland)، معرفی کرد.

به گزارش وب سایت کوین‌تلگراف، در مراسم “Samsung Unpacked 2022” و 11 ساعت بعد از معرفی گوشی‌های جدید در روز 11 فوریه، بیش از 100,000 نفر به فروشگاه مجازی سامسونگ مراجعه کردند و آن را به یکی مهمترین مقاصد متاورس دیسنترالند تاکنون تبدیل کردند.

این غول تکنولوژی کره ای گوشی‌های Galaxy S22، Galaxy S22 Plus و Galaxy S22 Ultra خود را در فضای «تئاتر ارتباطات» فروشگاه 837X خود به نمایش گذاشت. در ضمن هواداران غیر متاورسی سامسونگ هم می‌توانستند این مراسم را از طریق کانال یوتیوب و دیگر پلتفرم‌های اجتماعی این شرکت تماشا کنند.

جزئیات مراسم معرفی گوشی جدید سامسونگ در متاورس
تصویری از فروشگاه 837X سامسونگ

قبل از مراسم گفته شده بود که کاربران می‌توانند با کلیک کردند روی آیکونی که کاربر را به وبسایت سامسونگ هدایت می‌کند، نسبت به پیش خرید این محصولات اقدام کنند. اما در هنگام مراسم، مشکلات فنی زیادی در این قابلیت ایجاد شد و باعث انتقاد شدید کاربران در فضای توییتر شد.

یکی از کاربران در توییتر نوشت:

آیا وبسایت مسدود شده؟ نمی‌توانم سفارشم را به سبد خرید اضافه کنم.

کاربران دیگر هم چنین مشکلی را گزارش کردند و مدعی شدند که احتمالاً ربات‌ها مانع عملکرد صحیح وبسایت شدند.

با وجود چالش‌های فنی متعدد در این مراسم، به نظر می‌رسد که برخی از کاربران از تمرکز سامسونگ روی محیط زیست و تمایل آن به بهره برداری از این تکنولوژی نوظهور راضی بودند. یکی از کاربرانی که در این مراسم شرکت کرده بود، به خبرگزاری کوین تلگراف گفت که از این مراسم لذت برده است.

از طرف دیگر، برخی از خبرگزاری‌های حاضر در این مراسم، چندان از نحوه برگزاری آن راضی نبودند. Cnet در گزارش بعد از مراسم خود نوشت:

مراسم معرفی محصول سامسونگ یک نمونه کامل از کارهایی بود که در هنگام برگزاری یک مراسم در متاورس، نباید انجام داد.

فروشگاه مجازی Samsung 837X در متاورس دیسنترالند، اولین بار در روز 6 ژانویه درهای خود را به سمت کاربران باز کرد و آن را یک کپی مجازی از فروشگاه معروف واقع در پلاک 837، خیابان واشنگتن شهر نیویورک خود نامید.

سامسونگ در اقدامی بعدی اعلام کرد که با همکاری شرکت بلاکچینی Veritree قصد دارد در طی سه ماه آینده، دو میلیون نهال را در ماداگاسکار بکارد.

نوشته جزئیات مراسم معرفی گوشی جدید سامسونگ در متاورس اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.