کد خبر : 126041
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 7:53

جزئیات جدید از وام‌دهی کاردانو!

جزئیات جدید از وام‌دهی کاردانو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه آدالِند (ADALend)، یک پلتفرم غیرمتمرکز برای وام‌دهی که بر بستر بلاکچین کاردانو ایجاد شده، اخیراً در CardanoCube.io فهرست شده است – پلتفرمی که یک نمای کلی و اطلاعات مربوط به همه پروژه‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز ساخته‌شده در شبکه کاردانو را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این لیست شدن در حالی صورت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آدالِند (ADALend)، یک پلتفرم غیرمتمرکز برای وام‌دهی که بر بستر بلاکچین کاردانو ایجاد شده، اخیراً در CardanoCube.io فهرست شده است – پلتفرمی که یک نمای کلی و اطلاعات مربوط به همه پروژه‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز ساخته‌شده در شبکه کاردانو را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

این لیست شدن در حالی صورت می‌گیرد که تیم آدالِند در اطلاعیه‌ای از تصمیم خود برای استفاده از برنامه بک‌اِند پلوتوس (PAB) برای ادامه توسعه این پلتفرم خبر داده ‌است.

پلتفرم CardanoCube.io منبعی برای ارائه اطلاعات در مورد بلاکچین کاردانو و اکوسیستم آن است. این پلتفرم با ارائه اطلاعات بی‌طرفانه، باکیفیت و قابل‌ اعتماد به مشتریان خرد، به آنها کمک می‌کند تا در مورد خرید محصولات مختلف تصمیم‌ آگاهانه‌ای بگیرند.

آدالِند اخیراً به عنوان یک برنامه غیرمتمرکز ضروری در شبکه کاردانو که پتانسیل بالایی برای تأثیرگذاری بر بازار دیفای دارد، راه‌اندازی شد. با لیست شدن در پلتفرم CardanoCube.io، آدالِند قصد دارد به افشای آنچه که توسعه‌دهندگان روی آن کار می‌کنند، بپردازد و با انتشار اطلاعات بیشتر به اعضای جامعه خود اجازه دهد تا بخشی از این برنامه باشند.

در واقع، آدالِند در حال توسعه یک پروتکل وام‌دهی مقیاس‌پذیر، بدون نیاز به اعتماد (trustless) و غیرمتمرکز است که کاربران را در یک محیط خودگردان نگه می‌دارد. به گفته تیم توسعه‌دهنده آدالِند، این پلتفرم تعادل قدرت را میان وام‌دهندگان و وام‌گیرندگان باز خواهد گرداند. به لطف امکان استفاده از دارایی‌های دیجیتال به عنوان وثیقه، استفاده از این پلتفرم به نفع کاربر خواهد بود.

طبق گزارش‌ها، شرکت IOHK نیز پلتفرم آدالِند را در «فهرست ضروری کاردانو»، پروژه‌هایی که بخشی از اکوسیستم حمایت‌کننده و ارائه محصولات و خدمات به کاربران کاردانو در نظر گرفته می‌شوند، لیست کرده است.

نوشته جزئیات جدید از وام‌دهی کاردانو! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.