کد خبر : 125476
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 9:32

جریمه سنگین موسسه رمزارزی به خاطر شرط‌بندی!

جریمه سنگین موسسه رمزارزی به خاطر شرط‌بندی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه وینسنت مک گوناگل (Vincent McGonagle) مدیر اجرایی CTFC در رابطه با جریمه شدن این پلتفرم، عنوان کرد که تمام پلتفرم‌های فعال در زمینه بازار مشتقات، باید از قانون پیروی کنند. موسسه پیش‌بینی رمزارزی پلی‌مارکت (PolyMarket) که در نیویورک آمریکا مستقر است، با کمیسیون معاملات آتی کالا CTFC بر سر پرداخت 1.4

زمان مطالعه: 2 دقیقه

وینسنت مک گوناگل (Vincent McGonagle) مدیر اجرایی CTFC در رابطه با جریمه شدن این پلتفرم، عنوان کرد که تمام پلتفرم‌های فعال در زمینه بازار مشتقات، باید از قانون پیروی کنند.

موسسه پیش‌بینی رمزارزی پلی‌مارکت (PolyMarket) که در نیویورک آمریکا مستقر است، با کمیسیون معاملات آتی کالا CTFC بر سر پرداخت 1.4 میلیون دلار جریمه، به توافق رسید.

پلی‌مارکت (PolyMarket) یک پلتفرم غیرمتمرکز پیش‌بینی و ‌شرط‌بندی است که به کاربران امکان پیش‌بینی و شرط‌بندی بر روی نتایج بازی‌های ورزشی یا انتخابات سیاسی را از طریق قرارداد‌های باینری و آپشن می‌دهد.

در تاریخ 3 ژانویه، کمیسیون معاملات آتی کالا یا همان CTFC طی گزارشی عنوان کرد که پلتفرم پلی‌مارکت اقدام به راه‌اندازی یک تاسیسات غیرقانونی یا ثبت نشده کرده است. طبق همین گزارش، این پلتفرم به پرداخت 1.4 میلیون دلار جریمه محکوم شده است، همچنین PolyMarket باید این تاسیسات غیرقانونی را منحل کند. بعد از این اتفاق، نهاد‌های نظارتی باید کنترل بیشتری بر روی این‌گونه فعالیت‌های مجرمانه داشته باشند.

واکنش پلتفرم PolyMarket به این اتفاق نیز جالب بود، این پلتفرم در توییتی عنوان کرده که نهایت همکاری را با کمیسیون CTFC خواهد داشت و بر سر جریمه نیز به توافق رسیده. همچنین تمامی فعالیت‌های مغایر با قوانین این کمیسیون به زودی به کار خود پایان می‌دهند.

در ادامه وینسنت مک گوناگل، مدیر اجرایی CTFC بر تشدید نظارت‌ها بر موسسات فعال در زمینه بازار‌های مشتقات تأکید کرد و عنوان کرد که تمام موسسات فعال در این زمینه به خصوص موسسات فعال در زمینه Defi باید در سامانه نظارتی کمیسیون معاملات آتی کالا عضو شوند.

کمیسیون CTFC تحقیقات خود در زمینه پرونده PolyMarket را اغاز کرده است. بنابر اعلام این کمیسیون، پلی‌مارکت به دلیل همکاری با CTFC شامل تخفیف در جریمه خواهد شد.

نوشته جریمه سنگین موسسه رمزارزی به خاطر شرط‌بندی! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.