کد خبر : 121346
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 - 12:30

ثروتمندترین فرد دنیای ارز دیجیتال کیست؟

ثروتمندترین فرد دنیای ارز دیجیتال کیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه مدیرعامل صرافی متمرکز FTX، سم بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried) اخیراً در یک رشته توییت طولانی آینده دنیای کریپتو را پیش‌بینی کرده است. او افزایش تنش‌ها بین قانون‌گذاران دولت‌ها و شرکت‌های ارز دیجیتال را به عنوان اصلی‌ترین مشکل این صنعت معرفی کرد و اظهار داشت که این تنش‌ها در نهایت منجر به درماندگی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیرعامل صرافی متمرکز FTX، سم بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried) اخیراً در یک رشته توییت طولانی آینده دنیای کریپتو را پیش‌بینی کرده است.

او افزایش تنش‌ها بین قانون‌گذاران دولت‌ها و شرکت‌های ارز دیجیتال را به عنوان اصلی‌ترین مشکل این صنعت معرفی کرد و اظهار داشت که این تنش‌ها در نهایت منجر به درماندگی و مشکلات عدیده‌ای برای هر دو طرف خواهد شد.

بنکمن-فرید معتقد است که باید یک سیستم قانونی متحد برای کسب وکارهای کریپتویی ایجاد شود تا شکاف‌های قانونی این حوزه نیز از بین برود:

هدف از همه این قوانین، تقویت دنیای کریپتو و ایجاد بستری برای محافظت از مشتریان و شفافیت قانونی به طریقی است که سرمایه‌گذاران خرید و نهادها با فعالیت در اکوسیستم دارایی‌های دیجیتال احساس راحتی کنند.

این شخصیت برجسته کریپتویی همچنین به مشکلات مقیاس پذیری هم اشاره کرد و متذکر شد که بلاکچین‌های کنونی به اندازه کافی سریع نیستند تا بتوانند جوابگوی پذیرش همگانی ارزهای دیجیتال باشند. او افزود که تاکنون حتی یک بلاکچین هم نتوانسته به سطح مطلوب مقیاس پذیری دست یابد:

هر زمان که یک بلاکچین مدعی می‌شود که سرعت بالایی دارد، خنده ام می‌گیرد. هیچکدام سریع نیستند! سریع یعنی پردازش میلیون‌ها تراکنش در ثانیه! هیچ بلاکچینی به این سطح نرسیده است.

به منظور افزایش سرعت پذیرش همگانی، بنکمن-فرید پیشنهاد داد که توجه بیشتری به جامعه گیمینگ شود، زیرا این حوزه می‌تواند منجر به ورود و جذب میلیون‌ها کاربر جدید شود. با این وجود در جامعه گیمینگ کنونی، تنفر زیادی از کریپتو و توکن‌های غیر مثلی وجود دارد. به عنوان مثال، پلتفرم چت گیمینگ Discord اخیراً پشتیبانی از بلاکچین اتریوم را متوقف کرد.

بنکمن-فرید، ثروتمندترین فرد فعال در کریپتو با سرمایه 22.5 میلیارد دلاری، در مصاحبه اخیرش با Business Insider درباره آینده صرافی FTX صحبت کرد و اظهار داشت که بزرگترین ترس او «کند و بی فایده شدن» این صرافی است.

بنکمن-فرید به فردی بسیار سختکوش و فعال معروف است که روزانه فقط 4 ساعت می‌خوابد. او به عنوان یک حامی سرسخت نوع دوستی معتقد است که کریپتو یک پدیده مثبت و پاک است که «پتانسیل لازم برای بهبود کیفیت زندگی مردم را دارد.»

نوشته ثروتمندترین فرد دنیای ارز دیجیتال کیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.