کد خبر : 108092
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 11:58

تیم شیبا اینو: مراقب کلاهبرداران باشید!

تیم شیبا اینو: مراقب کلاهبرداران باشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه تیم شیبا اینو به سرمایه‌گذاران توکن SHIB هشدار کلاهبرداری می‌دهد. این تیم به سرمایه‌گذاران توکن SHIB در مورد کلاهبردارانی که حساب‌های رسمی را جعل می‌کنند، هشدار داد. تیم توسعه ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) نسبت به کلاهبرداری‌های آنلاین که عمدتاً سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به توکن‌های SHIB را هدف قرار داده، هشداری عمومی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم شیبا اینو به سرمایه‌گذاران توکن SHIB هشدار کلاهبرداری می‌دهد.

این تیم به سرمایه‌گذاران توکن SHIB در مورد کلاهبردارانی که حساب‌های رسمی را جعل می‌کنند، هشدار داد.

تیم توسعه ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) نسبت به کلاهبرداری‌های آنلاین که عمدتاً سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به توکن‌های SHIB را هدف قرار داده، هشداری عمومی صادر کرده است.

این هشدار کلاهبرداری در قالب یک توییت ارائه شد که روش‌های مختلفی را که برای فریب دادن قربانیان ناآگاه از جامعه شیبا اینو استفاده می‌شد، توضیح می‌داد. این تیم در توئیت خود بیان کرد:

ارتش شیبا هوشیار و مراقب باشید.
ما از کلاهبرداری اخیر در رسانه‌های اجتماعی و دیگر پلتفرم‌های ارتباطی مطلع شده‌ایم.

در ادامه این هشدار آمده است:

یک گروه تلگرامی جعلی شیبا، در تمام رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده که کلاهبرداران هویت حساب‌های رسمی را جعل کرده‌ و کاربران جعلی ایجاد کرده‌اند. این کلاهبرداران حتی به پست‌های عمومی پاسخ می‌دهند.

در حالی که شیبا اینو میلیونرها و میلیاردرهای ارز دیجیتال را به خود جذب کرده است، این کلاهبرداران، سرمایه‌گذاران بی‌احتیاط در رسانه‌های اجتماعی از جمله توییتر و تلگرام را مورد هدف قرار داده‌اند. برخی از روش‌های رایج برای تماس با قربانیان احتمالی جعل هویت حساب‌های رسمی و هدف قرار دادن هشتگ‌هایی مانند shib ،#shibarmy ،#leash ،#shibaswap ،#bone#، است.

هشدار کلاهبرداری شیبا اینو نشان داد که این جامعه هیچ نوع تبلیغاتی از جمله ایردراپ یا هدیه ارائه نمی‌دهد. به عنوان یک قاعده کلی، از سرمایه‌گذاران انتظار می‌رود که از اشتراک‌گذاری کلیدهای کیف پول، اعتبارنامه‌ها یا پیوستن و دنبال کردن حساب‌های شبکه‌های اجتماعی جعلی خودداری کنند.

با الهام از موفقیت شیبا اینو، توکن‌های متعددی با مضمون سگ شروع به هجوم به بازار ارزهای دیجیتال کرده‌اند. شیبا در تاریخ 28 اکتبر به بالاترین قیمت 0.000086 دلاری رسید، اما اکنون برای حفظ ارزش خود در تلاش است.

تیم توسعه شیبا اینو همچنین توکن دیگری به نام Doge Killer (LEASH) را توسعه و منتشر کرده است که اخیراً 130.3 درصد سود داشته است.

نوشته تیم شیبا اینو: مراقب کلاهبرداران باشید! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.