کد خبر : 139685
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 بهمن 1400 - 8:48

توکن‌های گروه راک نیروانا منتشر شد!

توکن‌های گروه راک نیروانا منتشر شد!

زمان مطالعه: 3 دقیقه یک خبر خوب برای هواداران گروه موسیقی نیروانا (Nirvana)! اگر با وجود سقوط اخیر بازار کریپتو هنوز پولی در جیبتان مانده، حالا می‌توانید با خرید عکس‌های کمیاب این گروه موسیقی که با تکنولوژی بلاکچین ادغام شده، صاحب بخشی از تاریخ این هنرمندان افسانه‌ای شوید! قرار است تصاویری بسیار کمیاب و دیده

زمان مطالعه: 3 دقیقه

یک خبر خوب برای هواداران گروه موسیقی نیروانا (Nirvana)! اگر با وجود سقوط اخیر بازار کریپتو هنوز پولی در جیبتان مانده، حالا می‌توانید با خرید عکس‌های کمیاب این گروه موسیقی که با تکنولوژی بلاکچین ادغام شده، صاحب بخشی از تاریخ این هنرمندان افسانه‌ای شوید!

قرار است تصاویری بسیار کمیاب و دیده نشده از گروه نیروانا در یک حراجی روز 20 فوریه 2022 به فروش برسد. این حراج فقط با ارز دیجیتال انجام خواهد گرفت و در روز تولد کورت کوبین (Kurt Cobain)، رهبر این گروه پرطرفدار که در روز 5 آپریل 1994 خودکشی کرد، برگزار خواهد شد.

این حراجی شامل 27 تصویر و 15 اثر هنری تاکنون دیده نشده که از سری تصاویر ثبت شده توسط عکاس معروف Faith West در روز 1 اکتبر 1991 به دست آمده، می‌شود. در واقع این تصاویر در طول کنسرت J.C. Dobbs فیلادلفیا و دقیقاً 6 روز قبل از انتشار آلبوم Nevermind ثبت شده‌اند.

این تصاویر که در حال حاضر در بازار Rarible قابل مشاهده است، شامل تصاویر سیاه و سفیدی و چند تصویر ویرایش شده و همچنین چند GIF یا تصویر متحرک می‌شود.

Nirvana NFTs With Rare Pictures Of Band
نمونه‌ای از NFT های نیروانا

این حراج توسط Pop Legendz که استارتاپی برای ضرب NFT مرتبط با صنعت موسیقی است، سازماندهی شده. لازم به ذکر است که این NFTها به هیچ وجه ارزان قیمت نیستند، گرچه با توجه به شهرت و مقام این گروه راک، قیمت‌های کنونی برای برخی بسیار پایین هم هستند. قیمت هر یک از تصاویر 1 اتر و گیف‌ها 67 اتر است، بسیاری از متخصصین معتقدند که قیمت نهایی بسیار بالاتر از این مقدار خواهد بود.

برندگان این حراج نه تنها صاحب خود NFT می‌شوند، بلکه یک پرینت 24×16 منحصر به فرد امضا شده توسط عکس را هم دریافت خواهند کرد.

البته این قیمت برای اعضای کلوپ هواداران نیروانا کمی متفاوت است: 100 کاربر این کلوپ می‌توانند گیف‌ها را به قیمت 499 دلار و 100 تصویر را به قیمت 99 دلار خریداری کنند. همچنین فقط این اعضا می‌توانند مبالغ را با کارت اعتباری بپردازند، سایر خریداران فقط می‌توانند با ارز دیجیتال خرید کنند.

NFT و صنعت موسیقی

NFTها توکن‌های منحصر به فردی هستند که برای ثبت مالکیت از تکنولوژی بلاکچین استفاده می‌کنند. با توجه به منحصر به فرد بودن NFTها، بیشتر برای تأیید هویت یا مالکیت مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین خاطر است که مورد توجه صنعت موسیقی و گیمینگ قرار گرفته‌اند.

به غیر از دنیای گیمینگ که صنعتی به شدت پویا است، این روزها هنرمندان بیشتری کلکسیون NFT خود را ارائه می‌کنند. از بلیط کنسرت گرفته تا خرید حق مالکیت موسیقی، NFTها در حال ایجاد تحولی عظیم در روابط هنرمند و هوادار هستند.

نوشته توکن‌های گروه راک نیروانا منتشر شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.