کد خبر : 140557
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1400 - 12:35

توصیه‌های کیوساکی در بازار نزولی

توصیه‌های کیوساکی در بازار نزولی

زمان مطالعه: 2 دقیقه رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب معروف و پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، در مصاحبه‌ای عنوان کرده که او همچنان در انتظار خرید بیت کوین در محدوده قیمتی 20 هزار دلار است. قابل ذکر است که در زمان ریزش قبلی بیت کوین از سقف 64 هزار تا 29 هزار دلار نیز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب معروف و پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، در مصاحبه‌ای عنوان کرده که او همچنان در انتظار خرید بیت کوین در محدوده قیمتی 20 هزار دلار است.

قابل ذکر است که در زمان ریزش قبلی بیت کوین از سقف 64 هزار تا 29 هزار دلار نیز آقای کیوساکی عنوان کرده بود که برای خرید بیت کوین در محدوده 20 هزار دلار آماده است که البته قیمت بیت کوین هیچ وقت به آن محدوده نرسید!

رابرت کیوساکی به تازگی در توییتی عنوان کرده که از ریزش اخیر بیت کوین به سطح 35 هزار دلار بسیار خوشحال است. او همچنین عنوان کرده که بیت کوین‌های خود را در محدوده قیمتی 6 هزار و 9 هزار دلار خریداری کرده است و اگر بیت کوین به محدوده 20 هزار دلار برسد، بازهم بیت کوین می‌خرد!

این نویسنده موفق گفته که سود شما از وقتی که خرید را انجام می‌دهید شروع می‌شود، نه زمانی که فروش دارایی‌تان را انجام می‌دهید. این نویسنده بر خرید یک دارایی در ارزنده‌ترین قیمت تأکید دارد.

رابرت کیوساکی به یکی دیگر از دارایی‌های ارزنده امروز، که ارزش خرید دارند اشاره کرد. از نظر او نقره هم‌اکنون بسیار پایین‌تر از قیمت واقعی خود است و ارزش خرید دارد. قیمت نقره حدود 50 درصد از سقف خود پایین‌تر است.

همچنین پیترشف (Peter Schiff) منتقد معروف بیت کوین، به تازگی و بعد از ریزش شدید بیت کوین اعلام کرده بود که انتظار ریزش سنگین‌تری را از بیت کوین دارد! او در توییت خود گفته است که اگر بیت کوین به زیر محدوده 30 هزار دلار برود با ریزشی بسیار سنگین‌تر مواجه خواهد شد که ممکن است تا 10 هزار دلار نیز ادامه داشته باشد!

در توییتی دیگری از مدیر صندوق مدیریت دارایی VanEck نیز نشانه‌هایی از افزایش قیمت بیت کوین در درازمدت دیده می‌شود. مدیر صندوق مدیریت دارایی VanEck عنوان کرده است که اگر بیت کوین محدوده 32 هزار دلار را رد کند، احتمالا ریزشی سنگین تا محدوده 20 هزار دلار را تجربه خواهد کرد که البته جای نگرانی نیست.

این فرد عنوان کرده است که موسسات و صندوق‌های دارایی زیادی با سرمایه‌ای عظیم، منتظر سرمایه‌گذاری در بیت کوین هستند.

نوشته توصیه‌های کیوساکی در بازار نزولی اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.