کد خبر : 188214
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 فروردین 1401 - 7:48

تلویزیون‌های سامسونگ با رمزارزها سازگار شد!

تلویزیون‌های سامسونگ با رمزارزها سازگار شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه شرکت سامسونگ با ادغام بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در سری جدید تلویزیون‌های هوشمند خود، گامی بلند به سوی نوآوری برداشته است و این امکان را برای کاربرانش فراهم کرده تا از بخشی از شور و هیجان وب ۳ در خانه‌هایشان لذت ببرند. به گزارش وبسایت کریپتو پوتی‌تو، در تاریخ ۳۰

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت سامسونگ با ادغام بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در سری جدید تلویزیون‌های هوشمند خود، گامی بلند به سوی نوآوری برداشته است و این امکان را برای کاربرانش فراهم کرده تا از بخشی از شور و هیجان وب ۳ در خانه‌هایشان لذت ببرند.

به گزارش وبسایت کریپتو پوتی‌تو، در تاریخ ۳۰ مارس، شرکت سامسونگ اعلام کرد که با همکاری نیفتی گیتوی (Nifty Gateway) – پلتفرمی برای آثار هنری دیجیتال که طیف گسترده‌ای از NFTها را ارائه می‌هد – اولین پلتفرم توکن‌های NFT برای تلویزیون‌های هوشمند در جهان را راه‌اندازی کرده است.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی رسمی سامسونگ، پلتفرم بصری این شرکت در حال حاضر از پلتفرم نیفتی گیتوی در همه مدل‌های جدید (۲۰۲۲) سری NEO QLED و QLED پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب، سامسونگ به اولین سازنده تلویزیون تبدیل شده که یک پلتفرم NFT را در محصولات خود ادغام کرده است.

سامسونگ می‌تواند رشد بازار NFT را تقویت کند!

سامسونگ بیش از ۱۵ سال است که به عنوان یکی از رهبران بازار فناوری شناخته شده و نه تنها تلویزیون‌های پیشرفته، بلکه صفحه نمایش، تلفن‌های هوشمند و لپ ‌تاپ نیز تولید می‌کند.

این شرکت ادعا می‌کند که تا به حال بیش از ۶۰ میلیون تلویزیون هوشمند در سراسر جهان فروخته است. این بدان معناست که به لطف همکاری با نیفتی گیتوی، سامسونگ درهای تجارت NFT را به روی پایگاه کاربری گسترده‌ای باز کرده و به رشد و پذیرش این فناوری در حال ظهور کمک بزرگی می‌کند.

انتخاب بازار دوقلوهای وینکلواس به جای اوپن‌سی!

بازار اوپن‌سی (OpenSea) معمولاً به عنوان بازار پیشرو در فروش NFTها شناخته می‌شود. این بازار از بیش از ۱۵۰ توکن برای پرداخت در پلتفرم خود پشتیبانی می‌کند.

این در حالی است که پلتفرم نیفتی گیتوی که متعلق به برادران دوقلوی وینکلواس (Winklevoss) است، فقط از پرداخت با ارز فیات و توکن‌های لیست شده در صرافی جمینی (Gemini) پشتیبانی می‌کند.

با این اوصاف، چرا سامسونگ به جای اوپن‌سی، پلتفرم نیفتی گیتوی را انتخاب کرده است؟ یکی از مزیت‌های نیفتی گیتوی این است که خدمات ذخیره NFT را ارائه می‌کند، یعنی به کاربران اجازه می‌دهد تا NFT‌های خود را به جای انتقال به یک کیف پول‌ دیگر، در یک کیف پول امن به نام Nifty Gateway Omnibus ذخیره کنند – گزینه‌ای که ممکن است برای بسیاری از کلکسیونرها مفید باشد.

بنابراین، انتخاب سامسونگ بر اساس حجم معاملات پلتفرم یا تعداد کاربران آن نیست، بلکه بر اساس خدمات امنیتی است که به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این موضوع، به ویژه این روزها که شاهد دزدی‌ها و کلاهبرداری‌های زیادی در حوزه NFT هستیم، بسیار مهم است.

نوشته تلویزیون‌های سامسونگ با رمزارزها سازگار شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.