کد خبر : 108544
تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1400 - 8:38

تعداد هولدرهای شیبا رکورد زد!

تعداد هولدرهای شیبا رکورد زد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه شیبا اینو (SHIB)، میم کوین محبوب این روزهای بازار، به نقطه عطف مهمی از لحاظ پذیرش از سوی کاربران دست یافته و تعداد هولدرهای آن از ۱ میلیون نفر فراتر رفته است. بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم اتراسکن (Etherscan)، در زمان انتشار این خبر، شیبا اینو ۱،۰۰۲،۷۵۰ نفر هولدر دارد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو (SHIB)، میم کوین محبوب این روزهای بازار، به نقطه عطف مهمی از لحاظ پذیرش از سوی کاربران دست یافته و تعداد هولدرهای آن از ۱ میلیون نفر فراتر رفته است.

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم اتراسکن (Etherscan)، در زمان انتشار این خبر، شیبا اینو ۱،۰۰۲،۷۵۰ نفر هولدر دارد. طبق گزارش‌ها، در هفته‌های اخیر به طور مداوم روزانه بین ۳۰ هزار تا ۴۰ هزار کاربر جدید به اعضای جامعه شیبا اینو اضافه شده است.

همچنین، گزارش‌ها حاکی از آن است که ۱۰ هولدر بزرگ حدود ۶۴ درصد از عرضه در گردش شیبا را در اختیار دارند، به این معنا که نهنگ‌ها بخش مهمی از بازار این میم کوین را کنترل می‌کنند. به همین دلیل، ذخایر نهنگ‌ها نگرانی اصلی بسیاری از سرمایه‎گذاران است؛ چراکه اگر این نهنگ‌ها تصمیم به فروش کوین‌های خود بگیرند، قیمت این ارز دیجیتال به شدت سقوط خواهد کرد.

به دنبال انتشار خبر یک میلیونی شدن تعداد هولدرهای شیبا، قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱٫۴ درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح روزانه خود در ۰٫۰۰۰۰۴۸ دلار رسید.

در زمان انتشار این خبر، شیبا اینو در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۴ دلار معامله می‌شود.

shiba-inu-amid-1-million-holders-milestone
نمودار کندل یک ساعته قیمت شیبا اینو در صرافی کوین بیس (Coinbase).

علی‌رغم این افزایش قیمتی اخیر، ارزش شیبا همچنان به میزان قابل‌توجهی (۵۳ درصد) با اوج تاریخی خود فاصله دارد که احتمالا به دلیل برداشت سود توسط نهنگ‌های این ارز دیجیتال است.

در حالی که برخی از اعضای جامعه شیبا از عملکرد قیمتی این ارز دیجیتال در هفته‌های اخیر راضی نیستند، اما فاکتورهای فاندامنتال این رمزارز که تعداد هولدرها را هم شامل می‌شود، برای آینده این دارایی بسیار مهم‌تر از پرایس اکشن آن در کوتاه مدت است.

گزارش‌های مختلف از پذیرش گسترده شیبا اینو در سراسر جهان خبر می‌دهند. اخیرا صرافی رمزارزی بیتفینکس (Bitfinex) جفت ارز شیبا-تتر را در پلتفرم خود لیست کرد. یک صرافی کره‌ای به نام کوربیت (Korbit) نیز از برنامه‌های خود برای لیست کردن این میم کوین محبوب خبر داده است.

در حال حاضر، شیبا اینو پس از دوج کوین (DOGE) محبوب‌ترین و بزرگترین میم کوین در بازار کریپتو به شمار می‌رود. در زمان انتشار این خبر، شیبا اینو با ارزش بازار ۲۲٫۶۸۴ میلیارد دلاری خود، در جایگاه دوازدهم فهرست رمزارزهای برتر جهان قرار دارد.

نوشته تعداد هولدرهای شیبا رکورد زد! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.