کد خبر : 106918
تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1400 - 7:48

تصمیم‌های لحظه‌ای؛ سدی در برابر اقتصاد قوی

تصمیم‌های لحظه‌ای؛ سدی در برابر اقتصاد قوی

یک بهارستانی عنوان کرد؛ تصمیم‌های لحظه‌ای؛ سدی در برابر اقتصاد قوی با قانون‌های مقطعی و دوره‌ای بسترهای اقتصادی را متزلزل نکنیم. نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای اقتصاد کشور باید به صورت شفاف، برنامه‌ریزی شود و مورد بازسازی قرار گیرد، به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: اقتصاد کشور باید هم

یک بهارستانی عنوان کرد؛

تصمیم‌های لحظه‌ای؛ سدی در برابر اقتصاد قوی

با قانون‌های مقطعی و دوره‌ای بسترهای اقتصادی را متزلزل نکنیم.

نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای اقتصاد کشور باید به صورت شفاف، برنامه‌ریزی شود و مورد بازسازی قرار گیرد، به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: اقتصاد کشور باید هم برای صاحبان سرمایه و هم مردم پیش‌بینی پذیر باشد به این معنا که مدام با قانون‌های مقطعی و دوره‌ای ثبات تصمیم‌ها، مسیرها و بسترهای اقتصادی را متزلزل نکنیم.

سید مرتضی حسینی افزود: متاسفانه به صورت مداوم با بخش نامه‌های آنی، تصمیم‌های لحظه‌ای و غیر مبتنی بر برنامه‌های 5 ساله اقتصادی به اقتصاد کشور آسیب وارد می‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر ثباتی به تصمیم های اقتصادی داده شود، به طور قطع وضعیت اقتصاد کشور پیش‌بینی پذیر شده و تولیدکننده و سرمایه گذار دچار ضرر و زیان نخواهند شد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برای بهبود شرایط اقتصادی و کاهش نرخ تورم به عنوان یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های اقتصادی، نیاز به عزمی جدی و برنامه‌ریزی اصولی و کارشناسی شده است.

*خبرنگار: پروین خدادادی

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.