کد خبر : 201725
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 تیر 1401 - 0:20
دیدگاه‌ها برای ترفندهای تضمینی سرمایه گذاری سودآور روی رمز ارزها در سال 2022 بسته هستند

ترفندهای تضمینی سرمایه گذاری سودآور روی رمز ارزها در سال 2022

ترفندهای تضمینی سرمایه گذاری سودآور روی رمز ارزها در سال 2022

اقتصاد دنیا طی سال‌های اخیر تغییرات زیادی داشته است و به‌همین شکل روش‌های سرمایه‌گذاری و کسب درآمد نیز عوض شدند. به‌عنوان مثال امروزه رمز ارزها به بخشی جدایی‌ناپذیر از دنیای ما تبدیل شده‌اند. با این‌حال با توجه به نوسان بالایی که قیمت آن‌ها دارد، اقدام برای یک سرمایه‌گذاری سودآور برای معامله‌گران به آرزویی دست نیافتنی

اقتصاد دنیا طی سال‌های اخیر تغییرات زیادی داشته است و به‌همین شکل روش‌های سرمایه‌گذاری و کسب درآمد نیز عوض شدند. به‌عنوان مثال امروزه رمز ارزها به بخشی جدایی‌ناپذیر از دنیای ما تبدیل شده‌اند.

با این‌حال با توجه به نوسان بالایی که قیمت آن‌ها دارد، اقدام برای یک سرمایه‌گذاری سودآور برای معامله‌گران به آرزویی دست نیافتنی تبدیل شده است. اما با وجود این نباید از این موضوع ناامید شوید و این بازار بالقوه درآمدزا را کنار بگذارید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی بورس تایمز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

چون ارزهای دیجیتال هنوز جای پیشرفت و توسعه فراوانی دارند و پتانسیل آن‌ها به‌طور کامل کشف نشده است. علاوه بر این روزانه شاهد پیدایش فناوری‌های جدیدی مانند متاورس هستیم که آن‌ها را برپایه ارزهای دیجیتال می‌سازند. شرکت‌هایی مانند متا با تغییر نام قدیم (فیسبوک سابق) خود آشکارا اعلام کردند آینده به فناوری‌های مربوط به ارزهای دیجیتال تعلق دارد.

بنابراین آینده این فناوری منحصر به‌فرد و ناشناخته است. به‌همین علت ما در این مطلب می‌خواهیم از جادوی سرمایه گذاری سودآور روی ارزهای دیجیتال بگوییم و به شما نشان بدهیم که حتی در سال 2022 نیز می‌توان از آن‌ها سود کسب کرد. پس تا انتها همراه ما بمانید.

چگونه سرمایه‌گذاری سودآور داشته باشیم؟

کسب درآمد حتی در وضعیت فعلی بازار رمز ارزها نیز ممکن است. کریپتوکارنسی در هر وضعیتی نوسان‌های بسیاری دارد. حال بعضی از آن‌ها ریسک بیشتری را با خود به همراه می‌آورند، مانند میم کوین‌ها اما سرمایه‌گذاری روی سایر آن‌ها، حتی با دانش و تجربه کم، می‌تواند بهترین بازدهی را برایتان داشته باشند.

بنابراین با مطالعه بازار و روش‌های مختلف معامله کریپتوکارنسی می‌توانید به جادوی سرمایه گذاری سودآور ایمان آورید. زیرا نوسان‌های مداوم این بازار پتانسیل بسیاری را برای معامله‌های کوتاه مدت ایجاد کرده است.

با این‌که در حال حاضر بازار کریپتوکارنسی در زمستان خود قرار دارد، همچنان امکان رشد وجود داشته و رمز ارزهای محبوب به‌زودی بازار را در دست می‌گیرند. بنابراین اگر به دنبال سرمایه گذاری کوتاه مدت یا بلند مدت هستید، ارزهای دیجیتال زیر را در فهرست خرید خود قرار دهید:

  • بیت کوین
  • اتریوم
  • کاردانو
  • سولانا
  • بایننس کوین
  • تزوس

ترفندهای تضمینی سرمایه گذاری سودآور روی رمز ارزها در سال 2022

نقش صرافی در کسب سود از بازار کریپتوکارنسی

صرافی‌های ارز دیجیتال نقش بزرگی را برای یک سرمایه گذاری سودآور بازی می‌کنند. عوامل مختلفی مانند حجم معامله روزانه و نوع خدمات صرافی مانند کارمزد درخواستی، می‌تواند در خرید و فروش و نوع معامله شما تاثیر بگذارد.

به‌عنوان مثال هر چه تعداد کاربران یک صرافی بیشتر باشند، حجم معامله روزانه آن افزایش می‌یابد و در نهایت هنگام خرید یا فروش رمز ارز با تاخیر مواجه نخواهید شد. زیرا مخاطبان صرافی از سرتاسر جهان آنقدر زیاد و فعال هستند که به‌صورت لحظه‌ای دارایی شما را می‌خرند یا حجم لازم برای فروش را فراهم می‌کنند.

از طرفی تعداد ارزهای لیست شده در صرافی نیز نقش به‌سزایی در سودآوری دارد. هر چه رمز ارزهای بیشتری برای معامله داشته باشید یا بتوانید از انواع معامله مانند فیوچرز، مارجین، اسپات و … استفاده کنید، سود بیشتری از معامله‌های خود به‌دست می‌آورید.

در حال حاضر صرافی‌های معتبر اندکی وجود دارند که مطابق پیشرفت بازار پیشروی می‌کنند و تمام خدمات مورد نیاز را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بایننس
  • کوکوین
  • جمینی
  • اف تی ایکس
  • کوینکس

6 ترفند کاربردی برای کسب سود از رمز ارزها

برای این‌که بتوانید ترفند مناسب برای کسب سود را در پیش بگیرید، بهتر است با سه قانون سرمایه‌گذاری آشنا شوید که عبارتند از:

  1. شما می‌توانید بدون داشتن رمز ارز در بازار ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری یا معامله کنید؛ مانند سرمایه‌گذاری در بورس.
  2. شما می‌توانید رمز ارزهای خود را استیک کنید؛ یعنی آن‌ها را به صرافی یا کاربران دیگر قرض بدهید تا در مدت زمان‌های مشخص به شما سود بدهند و هر زمان که خواستید، پس بگیرید.
  3. شما می‌توانید به سیستم ماینینگ بلاکچین بپیوندید و در ازای فعالیت در آن کوین دریافت کنید.

با توجه به این سه قانون 6 ترفند کسب سود از بازار ارزهای دیجیتال به شرح زیر است.

1.      سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری یکی از ترفندهای بلند مدت کسب سود از رمز ارزها است. در این روش شما ارزهای باثبات و مطمئن را می‌خرید و برای مدت زمان مشخصی نگهداری می‌کنید. در مجموع این روش بهترین و مطمئن‌ترین راه برای کسب درآمد از رمز ارزها است. به این کار اصطلاحا هولد کردن می‌گویند.

در حقیقت از ابتدا ارزها به منظور خریداری و نگهداری به وجود آمدند. رمز ارزها در کوتاه مدت پر ریسک و نوسانی هستند اما در بلند مدت پتانسیل رشد بالایی دارند.

البته برای این کار نیز باید بتوانید رمز ارزهای با ثبات و مطمئن را شناسایی کنید. دارایی‌هایی مانند بیت کوین و اتریوم از جمله آن‌ها هستند که در بلند مدت افزایش‌های چشم‌گیری از خود نشان داده‌اند.

2.      معامله

برخلاف سرمایه‌گذاری که نتایج بلند مدت خواهد داشت، معامله یا ترید کردن برای فرصت‌های کوتاه مدت به‌کار می‌رود. همان‌طور که می‌دانید بازار ارزهای دیجیتال پرنوسان است. به‌عبارتی در مدت زمان کوتاه قیمت دارایی‌ها افزایش و سپس کاهش می‌یابد.

اگر می‌خواهید نوسان‌گیری کنید و از این راه سودآوری داشته باشید باید ترفندهای تحلیل تکنیکال و فاندامنتال را بدانید. پیش از خریداری و معامله باید چارت بازار را تجزیه و تحلیل کنید و سپس ارزهایی را که فکر می‌کنید در آینده نزدیک افزایش یا کاهش خواهند داشت، بنویسید.

در این حالت می‌دانید که برای معامله کدام ارز را انتخاب کنید و موقعیت خرید یا فروش کوتاه (Short) یا بلند (Long) را در نظر بگیرید. هر کدام از این موقعیت‌ها را باید بر اساس پیش‌بینی نزولی یا صعودی بودن بازار انتخاب کنید.

بدین ترتیب مهم نیست وضعیت بازار چگونه باشد، در هر حال شما سود خواهید کرد؛ حتی اگر وضعیت تمام ارزها قرمز شود.

3.      استیکینگ و قرض دادن

جادوی سرمایه گذاری سودآور و بدون ریسک در استیکینگ است. استیکینگ یعنی شما کریپتوکارنسی دارید اما آن را خرج نمی‌کنید. در عوض دارایی خود را در یک کیف پول دیجیتال، بلاکچین یا صرافی، قفل می‌کنید.

سپس شبکه استیک از دارایی شما برای انجام شدن تراکنش‌ها استفاده می‌کند و پاداش آن را به شما پرداخت می‌کند. به عبارتی کوین‌های خود را به شبکه قرض می‌دهید تا بتواند امنیت و صحت تراکنش‌های خود را تامین کند.

پاداشی که می‌گیرید مانند سودی است که بانک در ازای نگهداری پول در حساب به شما می‌پردازد. البته مقدار سود به تعداد کوین‌ها و نوع آن‌ها وابسته است. پرداخت کارمزد به‌صورت درصدی خواهد بود و درصد مشخصی از دارایی‌های شما را در طول ماه به سود تبدیل می‌کند و به آن‌ها می‌افزاید.

4.      رسانه اجتماعی کریپتو

پلتفرم‌های مختلفی وجود دارند که در ازای تولید محتواهای مرتبط به شما پاداش می‌دهند. این پلتفرم‌ها عموما انگلیسی زبان هستند و پاداش نهایی را با توکن ویژه خودشان پرداخت می‌کنند.

ترفندهای تضمینی سرمایه گذاری سودآور روی رمز ارزها در سال 2022

بنابراین باید مهارت‌های زبانی و دانش کافی را برای تولید محتوا داشته باشید و از معتبر بودن توکن اطمینان حاصل کنید تا در هنگام فروش آن‌ها با مشکل مواجه نشوید.

5.      ماینینگ

از ابتدای پیدایش رمز ارزها، ماینینگ تنها روش برای تولید آن‌ها بود. در حال حاضر نیز یکی از اجزای ضروری در دنیای کریپتوکارنسی به شمار می‌آید. در حقیقت ماینینگ ارزش یک رمز ارز را مشخص می‌کند.

هر چه تعداد رمز ارز مشخصی کمتر باشد و تقاضا برای آن بیشتر، قیمت آن بالاتر می‌رود. اما هر بار که ماینینگ صورت بگیرد، تعداد ارز بیشتر شده و ممکن است قیمت آن کاهش یابد.

البته این موضوع همیشه صادق نیست، زیرا با افزایش تعداد تقاضا نیز افزایش می‌یابد. با ماینینگ دیگر هزینه‌ای برای خریداری ارز نمی‌پردازید و آن را تولید می‌کنید. اما برای این کار به سخت افزارهای ویژه و تخصص مرتبط نیاز دارید و باید هزینه‌هایی مانند خنک نگه داشتن محیط و برق دستگاه را نیز در نظر بگیرید.

6.       ایردراپ و فورک‌ها

ایردراپ‌ها یا توکن‌های رایگان عموما برای آگاه‌سازی افراد بیشتر به کار می‌روند. یک صرافی ممکن است با انجام این کار بخواهد کاربران بیشتری را برای انجام یک پروژه به سمت خود بکشاند. اگر در یک ایردراپ شرکت کنید، می‌توانید کوین‌های رایگان بگیرید و معامله یا سرمایه‌گذاری کنید.

از طرفی فورک بلاکچین برای تغییر یا به‌روزرسانی یک پروتکل و ایجاد کوین‌های جدید به کار می‌رود. اگر شما کوین‌های خود را در بلاکچین یا شبکه اصلی نگهداری کنید، از کوین‌های جدید پاداش خواهید گرفت.

این جادوی سرمایه گذاری سودآور است، زیرا به موقع و در جای صحیحی بوده‌اید. بنابراین تمام مسیرهای کسب سود از کسب مهارت بیشتر و به‌روز نگه داشتن اطلاعات در این حوزه می‌گذرد. فراموش نکنید که بدون دانش نمی‌توانید در هیچ حوزه‌ای به سود برسید.

سخن نهایی

ارزهای دیجیتال با آن‌که تنها چند سال اخیر به دارایی برای سرمایه‌گذاری تبدیل شدند اما یک بازار بالقوه سودآور و چند صد میلیارد دلاری هستند. شما به کمک نکاتی که در این مطلب گفتیم و همچنین تحت آموزش صحیح و کسب تجربه، می‌توانید از این بازار به درآمد خوبی برسید.

حواستان باشد یک شبه پولدار شدن امکان‌پذیر نیست و باید مدیریت سرمایه صحیح را نیز یاد بگیرید. اگر می خواهید به طور صحیح و اصولی بر روی دارایی خود سرمایه گذاری کنید پیشنهاد می کنیم عبارت «جادوی سرمایه گذاری سودآور» را در گوگل جستجو کرده و وارد لینک اول شوید. در سایت امید فدوی می توانید به هر آنچه برای سرمایه گذاری در بازارهای مالی به خصوص ارزهای دیجیتال نیاز دارید دست پیدا کنید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.