کد خبر : 99680
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1400 - 19:21

تحویل ۳ دستگاه اکسیژن ساز اهدایی بانک دی به بیمارستان‌های ایرانشهر، زابل و زهک

تحویل ۳ دستگاه اکسیژن ساز اهدایی بانک دی به بیمارستان‌های ایرانشهر، زابل و زهک

بورس تایمز: 3 دستگاه اکسیژن ساز اهدایی کارکنان بانک دی در مراسمی رسمی تحویل دانشگاه‌های علوم پزشکی ایرانشهر، زابل و زهک شد. به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، طی مراسمی با حضور نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و بانک دی، دستگاه‌های اکسیژن‌ساز اهدایی همکاران بانک دی جهت استفاده در بیمارستان‌های ایرانشهر، زابل و زهک تحویل مقامات درمانی

بورس تایمز: 3 دستگاه اکسیژن ساز اهدایی کارکنان بانک دی در مراسمی رسمی تحویل دانشگاه‌های علوم پزشکی ایرانشهر، زابل و زهک شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، طی مراسمی با حضور نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و بانک دی، دستگاه‌های اکسیژن‌ساز اهدایی همکاران بانک دی جهت استفاده در بیمارستان‌های ایرانشهر، زابل و زهک تحویل مقامات درمانی استان شد.
در این مراسم حمید علیزاده، رئیس شعبه شهرستان زاهدان بانک دی اظهار کرد: با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و شرایط بحرانی منطقه در ماه اخیر، همکاران بانک دی در سراسر کشور به صورت خودجوش با راه‌اندازی کمپین «قدم‌های کوچک حیات‌بخش سیستان و بلوچستان»  اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی برای تأمین دستگاه اکسیژن‌سازکردند.
وی افزود: با مشارکت چشمگیر همکاران ارزش‌آفرین بانک دی موفق شدیم ۳ دستگاه اکسیژن ساز برقی با اعتباری نزدیک به یک میلیارد ریال تهیه و در اختیار مردم استان قرار دهیم.
علیزاده گفت: این سه دستگاه به بیماران نیازمند شهرستان‌های ایرانشهر، زهک و  بیمارستان سینا شهرستان زابل اهدا شد.
وی همچنین از اهدای بسته‌های معیشیتی کارکنان بانک دی به شهرستان‌های کم برخوردار نیز خبر داد و گفت: پیش‌تر در اردیبهشت ماه سال جاری، همزمان با سالروز تأسیس بانک دی بستههای معیشتی بین ۱۶۰ خانوار در مناطق کم برخوردار شهرستانهای زابل، ایرانشهر و زاهدان توزیع شد.
در این مراسم نماینده دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: دستگاه‌های اکسیژن‌ساز یکی از اقلامی است که در استان سیستان و بلوچستان با توجه به شیوع بالای ویروس کرونا به‌شدت مورد نیاز است و از همدلی همکاران بانک در اهدای این دستگاه‌ها سپاسگزاریم.

تماشای ویدئو مراسم

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.