کد خبر : 108541
تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1400 - 9:11

تحلیل ها نشان از صعود اتریوم!

تحلیل ها نشان از صعود اتریوم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در حال حاضر، اتریوم بالاتر از مقاومت ۴،۳۵۰ دلاری معامله می‌شود. اگر اتریوم موفق به صعود به بالای منطقه مقاومتی ۴،۵۵۰ دلار شود، قیمت این ارز دیجیتال شتاب بیشتری خواهد گرفت. در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت اتریوم به بالای سطح مقاومت ۴،۳۵۰ دلار رسید. قیمت این ارز دیجیتال حتی از سطح

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حال حاضر، اتریوم بالاتر از مقاومت ۴،۳۵۰ دلاری معامله می‌شود. اگر اتریوم موفق به صعود به بالای منطقه مقاومتی ۴،۵۵۰ دلار شود، قیمت این ارز دیجیتال شتاب بیشتری خواهد گرفت.

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت اتریوم به بالای سطح مقاومت ۴،۳۵۰ دلار رسید. قیمت این ارز دیجیتال حتی از سطح ۴،۴۴۰ دلار هم فراتر رفت و بسیار بالاتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفت.

در ادامه، قیمت آلت کوین برتر بازار روند افزایشی ثابتی داشت و حتی به بالای ۴،۵۰۰ دلار رسید. در نهایت، اوج روزانه این ارز دیجیتال در نزدیکی ۴،۵۵۲ دلار تشکیل شد و سپس، یک روند کاهشی در پیش گرفت.

در زمان انتشار این خبر، قیمت اتریوم بسیار بالاتر از ۴،۲۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است. همچنین، یک خط روند صعودی اصلی با حمایت نزدیک به ۴،۳۶۰ دلار در نمودار ساعتی ETH/USD در حال شکل‌گیری است.

ethereum-gains-momentum
نمودار کندل یک ساعته قیمت اتریوم.

در مسیر صعودی، مقاومت‌های پیش روی اتریوم نزدیک به سطح ۴،۵۰۰ دلار و سپس، ۴،۵۵۰ دلار قرار دارند. بسته شدن قیمت اتریوم بالاتر از این سطوح می‌تواند در کوتاه‌ مدت رالی افزایشی جدیدی را آغاز کند. در این صورت، قیمت اتریوم ممکن است تا سطح ۴،۶۲۰ دلار افزایش یابد. هرگونه افزایش بیشتر می‌تواند قیمت این ارز دیجیتال را به سمت ۴،۷۵۰ دلار سوق دهد.

در مقابل، اگر اتریوم نتواند به بالاتر از سطح ۴،۵۰۰ دلار صعود کند، ممکن است یک روند اصلاحی نزولی را در پیش بگیرد. در مسیر نزولی، اولین حمایت کلیدی اکنون نزدیک به سطح ۴،۳۵۰ دلار، خط روند و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در حال شکل‌گیری است. این خط روند نزدیک به فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد مسیر صعودی از ۴،۱۶۹ دلار به ۴،۵۵۲ دلار قرار دارد. در صورتی که قیمت اتریوم به زیر این خط روند کاهش یابد، ممکن است تا حمایت ۴،۲۵۰ دلاری سقوط کند.

نوشته تحلیل ها نشان از صعود اتریوم! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.