کد خبر : 110691
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 10:57

تحلیل قیمت کاردانو هفته دوم آذر

تحلیل قیمت کاردانو هفته دوم آذر

زمان مطالعه: 2 دقیقه داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت کاردانو (ADA) در آستانه کاهش بیشتر است؛ چون این ارز دیجیتال نتوانسته حمایت قابل‌توجهی را از سوی خریداران به دست آورد. بر اساس الگوی تکنیکال حاکم، افت قیمت ۱۵ درصدی برای کاردانو پیش‌بینی می‌شود. نمودار کندل یک روزه قیمت ارز دیجیتال کاردانو. در حال حاضر،

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت کاردانو (ADA) در آستانه کاهش بیشتر است؛ چون این ارز دیجیتال نتوانسته حمایت قابل‌توجهی را از سوی خریداران به دست آورد. بر اساس الگوی تکنیکال حاکم، افت قیمت ۱۵ درصدی برای کاردانو پیش‌بینی می‌شود.

ada-at-risk-of-15-downswing
نمودار کندل یک روزه قیمت ارز دیجیتال کاردانو.

در حال حاضر، قیمت کاردانو به زیر کانال موازی نزولی که از ۱۲ سپتامبر شکل گرفته بود، کاهش یافته است. اگر ارز دیجیتال ADA نتواند حمایت مهمی برای جلوگیری از کاهش بیشتر پیدا کند، الگوی غالب آن نشان می‌دهد که حتی احتمال سقوط ۲۵ درصدی به سمت ۱٫۲۶ دلار نیز وجود دارد.

از زمان کاهش قیمت کاردانو به زیر کانال موازی نزولی در ۲۴ نوامبر، قیمت این ارز دیجیتال حدود ۱۳ درصد افت داشته و در حال حاضر، در محدوده ۱٫۴۸ دلار معامله می‌شود.

به نظر می‌رسد که نزدیک‌ترین خط دفاعی برای قیمت کاردانو، در محدوده ۱٫۳۷ دلاری قرار دارد.

در این میان، شاخص TRIN نیز که احساسات کلی بازار را ارزیابی می‌کند، فروشندگان بیشتری را نسبت به خریداران در بازار نشان می‌دهد که به چشم‌انداز نزولی برای قیمت کاردانو اشاره دارد.

فروش اخیر کاردانو به احتمال زیاد با حذف ADA از لیست صرافی معاملاتی ای‌تورو (eToro) آغاز شد که عقب‌نشینی سرمایه‌گذاران را به همراه داشت. به گفته جرمی هوگان (Jeremy Hogan)، وکیل برجسته حوزه ارزهای دیجیتال، محتمل‌ترین دلیل این صرافی برای توقف معاملات کاردانو، هشدار کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بوده است.

در صورتی که گاوها تصمیم بگیرند وارد عمل شوند، اولین مقاومت پیش روی کاردانو در ۱٫۴۹ دلار و سپس، در ۱٫۶۱ دلار قرار دارد. البته ممکن است موانع اضافی نیز برای ADA در فیبوناچی اصلاحی ۷۸٫۶ درصد در ۱٫۶۶ دلار و سپس، در فیبوناچی اصلاحی ۶۱٫۸ درصد در ۱٫۸ دلار ظاهر شوند.

سرمایه گذاران همچنین باید توجه داشته باشند که میانگین متحرک ساده ۲۱ روزه به زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه در ۱٫۸۸ دلار رسیده که نشان می‌دهد شکستن مقاومت ۱٫۸۸ دلاری، چالشی سخت برای ADA خواهد بود و در عین حال، یک سیگنال نزولی برای قیمت کاردانو است. این خبر صرفا جنبه تحلیلی دارد و مسئولیت خرید و فروش این ارز دیجیتال بر عهده‌ خواننده می‌باشد.

نوشته تحلیل قیمت کاردانو هفته دوم آذر اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.