کد خبر : 117078
تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1400 - 9:30

تحلیل تکنیکال: اتریوم ناموفق در صعود!

تحلیل تکنیکال: اتریوم ناموفق در صعود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در ۲۴ ساعت گذشته، اتریوم در تلاش برای غلبه بر سطوح مقاومتی ۴،۳۲۰ دلار و ۴،۳۵۰ دلار بود. با این حال، تلاش‌های آلت کوین برتر جهان موفقیت‌آمیز نبود و اتریوم با در پیش گرفتن یک روند نزولی، به زیر سطح حمایتی ۴،۳۰۰ دلار سقوط کرد. در زمان انتشار این خبر، اتریوم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ۲۴ ساعت گذشته، اتریوم در تلاش برای غلبه بر سطوح مقاومتی ۴،۳۲۰ دلار و ۴،۳۵۰ دلار بود. با این حال، تلاش‌های آلت کوین برتر جهان موفقیت‌آمیز نبود و اتریوم با در پیش گرفتن یک روند نزولی، به زیر سطح حمایتی ۴،۳۰۰ دلار سقوط کرد.

در زمان انتشار این خبر، اتریوم در حال تثبیت قیمت است و در سطوح کمتر از ۴،۳۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. علاوه بر این، در نمودار ساعتی ETH/USD نیز کاهش قیمت اتریوم به زیر خط روند صعودی با پشتیبانی نزدیک به ۴،۳۵۰ دلار قابل‌مشاهده است.

eth-lacking-momentum
نمودار کندل یک ساعته قیمت اتریوم.

در مسیر صعودی، اولین مقاومت پیش روی اتریوم نزدیک به سطح ۴،۱۸۰ دلار و سپس، در نزدیکی سطح ۴،۲۲۰ دلار قرار دارد. مانع اصلی بعدی برای صعود اتریوم، سطح ۴،۲۵۰ دلار است. در صورتی که اتریوم موفق به غلبه بر مقاومت ۴،۲۵۰ دلاری شود، می‌تواند در کوتاه مدت یک افزایش ثابت را تجربه کند. در چنین شرایطی، قیمت اتریوم در کوتاه مدت حتی از مقاومت ۴،۳۰۰ دلاری نیز فراتر خواهد رفت. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۴،۴۵۰ دلار قرار دارد.

در مقابل، اگر اتریوم نتواند از مقاومت ۴،۲۵۰ دلار عبور کند، ممکن است دوباره یک روند نزولی به خود بگیرد. در مسیر نزولی، اولین حمایت نزدیک به سطح ۴،۰۸۰ دلار و پس از آن، در نزدیکی سطح ۴،۰۴۰ دلار در حال شکل‌گیری است. در این میان، فیبوناچی اصلاحی ۷۶٫۴ درصد نیز نزدیک به منطقه حمایتی ۴،۰۴۰ دلار قرار دارد. در صورتی که قیمت اتریوم به کمتر از سطح حمایتی ۴،۰۴۰ دلار کاهش یابد، این ارز دیجیتال متحمل ضررهای بیشتری خواهد شد. حمایت اصلی بعدی، سطح روانی ۴ هزار دلار است که در صورت از دست دادن آن نیز، قیمت اتریوم می‌تواند تا ۳،۸۰۰ دلار کاهش یابد.

نوشته تحلیل تکنیکال: اتریوم ناموفق در صعود! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.