کد خبر : 103513
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1400 - 9:52

تحریم کاربران چینی توسط صرافی‌های هوبی و بایننس!

تحریم کاربران چینی توسط صرافی‌های هوبی و بایننس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه صرافی رمزارزی هوبی (Huobi) اخیراً اعلام کرده است که به تدریج حساب همه کاربران چینی فعلی خود را تا پایان سال و به منظور رعایت مقررات این کشور، مسدود می‌کند. این صرافی همچنین اجازه ایجاد حساب‌های جدید در پلتفرم خود را برای شهروندان چینی نمی‌دهد. در همین حال، بایننس (Binance)، بزرگترین

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی رمزارزی هوبی (Huobi) اخیراً اعلام کرده است که به تدریج حساب همه کاربران چینی فعلی خود را تا پایان سال و به منظور رعایت مقررات این کشور، مسدود می‌کند. این صرافی همچنین اجازه ایجاد حساب‌های جدید در پلتفرم خود را برای شهروندان چینی نمی‌دهد.

در همین حال، بایننس (Binance)، بزرگترین صرافی رمزارزی جهان نیز به کاربران جدید از چین اجازه نمی‌دهد تا در این صرافی ثبت نام کنند.

کالین وو (Colin Wu)، روزنامه‌نگار حوزه بلاکچین و رمزارزها در چین، خاطرنشان کرد که به دلیل سرکوب شدید صنعت رمزارزها در چین، صرافی‌ها اکنون تحت فشار بیشتری قرار گرفته‌اند.

همان‌طور که در اخبار قبلی گزارش شد، بانک مرکزی چین اخیراً اطلاعیه‌ای را صادر کرده که بر اساس آن، تمامی فعالیت‌های مربوط به ارزهای دیجیتال، از جمله ارائه خدمات به مردم این کشور توسط صرافی‌های رمزارزی خارجی، در چین ممنوع اعلام شده است.

بانک مرکزی چین هدف از این اقدام خود را محافظت از سرمایه‌گذاران در برابر ماهیت بسیار فاسد ارزهای دیجیتال که منجر به فعالیت‌های مجرمانه می‌شود، عنوان کرده است.

پیشینه هر دو صرافی بایننس و هوبی به چین باز می‌گردد، اما پس از آن‌که دولت چین در سال ۲۰۱۷ میلادی فعالیت صرافی‌های رمزارزی را در این کشور ممنوع اعلام کرد، این دو غول صنعت کریپتو مجبور شدند فعالیت‌های خود را به کشورهای دیگری انتقال دهند.

به دلیل همین ممنوعیت‌ها، معامله‌گران چینی برای استفاده از خدمات صرافی‌های رمزارزی خارجی، از VPN استفاده می‌کنند.

در روزهای گذشته، اسپارک پول (Spark Pool)، بزرگترین استخر استخراج اتریوم که ۲۵ درصد از کل هش ریت این شبکه را در اختیار دارد، نیز اعلام کرد که دیگر به ماینرهایی که در چین فعالیت می‌کنند، خدماتی ارائه نمی‌دهد.

اسپارک پول دلیل این تصمیم خود را رعایت آخرین سیاست‌های نظارتی در چین عنوان کرده است.

نوشته تحریم کاربران چینی توسط صرافی‌های هوبی و بایننس! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.