کد خبر : 154297
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1400 - 12:26

تاسیس شرکت موسیقی اسنوپ داگ در متاورس

تاسیس شرکت موسیقی اسنوپ داگ در متاورس

زمان مطالعه: 2 دقیقه بر اساس گزارش‌های منتشرشده، اسنوپ داگ (Snoop Dogg)، رپر معروف، اخیراً برند Death Row Records را خریداری کرده است؛ یک شرکت ضبط موسیقی آمریکایی که اسنوپ داگ کارش را از آنجا شروع کرد. به گزارش وب سایت بیت‌کوینیست، به نظر می‌رسد این رپر معروف قصد دارد فعالیت‌های شرکت Death Row Records

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، اسنوپ داگ (Snoop Dogg)، رپر معروف، اخیراً برند Death Row Records را خریداری کرده است؛ یک شرکت ضبط موسیقی آمریکایی که اسنوپ داگ کارش را از آنجا شروع کرد.

به گزارش وب سایت بیت‌کوینیست، به نظر می‌رسد این رپر معروف قصد دارد فعالیت‌های شرکت Death Row Records را به حوزه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) گسترش دهد. اسنوپ داگ در این رابطه می‌گوید: «Death Row یک شرکت فعال در بخش NFT خواهد بود. ما هنرمندان را به متاورس یا یک زنجیره دیگر برای موسیقی متصل خواهیم کرد.»

طبق گزارش‌ها، اسنوپ داگ با چند برند متاورسی دیگر نیز وارد همکاری شده است.

چند ماه پیش بود که اسنوپ داگ اعلام کرد مجموعه‌ای از توکن‌های NFT متعلق به کلکسیون کلوپ قایق تفریحی میمون‌های کسل (Bored Ape Yacht Club) را خریداری کرده است. او همچنین از آغاز همکاری خود با متاورس سندباکس خبر داد. طی این همکاری، اسنوپ داگ قرار است دنیای مجازی خود را در این متاورس داشته باشد و در این دنیای مجازی، آواتارهای این رپر معروف و سایر NFTهای الهام گرفته از او، برای فروش گذاشته خواهند شد. او حتی در این متاورس، اجرای زنده هم خواهد داشت.

اسنوپ داگ همچنین اخیراً آخرین آلبوم خود را با نام B.O.D.R منتشر کرده است که مخفف «Bacc on Death Row» است. برای بخش NFT این آلبوم، او با گالا گیمز (Gala Games)، یک شرکت بازی‌های بلاکچینی، همکاری کرده است. به این ترتیب، کاربران می‌توانند از طریق فروشگاه گالا موزیک (Gala Music)، این توکن‌ها را خریداری کنند.

اسنوپ داگ می‌گوید:

صنعت موسیقی همیشه در حال تغییر خواهد بود. فناوری بلاکچین این قدرت را دارد که دوباره همه چیز را متحول کرده و شرایط را به نفع هنرمندان و هواداران تغییر دهد.

نوشته تاسیس شرکت موسیقی اسنوپ داگ در متاورس اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.