کد خبر : 177710
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 اسفند 1400 - 11:55

تاریخ بروزرسانی بازی اکسی اینفینیتی مشخص شد!

تاریخ بروزرسانی بازی اکسی اینفینیتی مشخص شد!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه اکسی اینفینیتی، یکی از برترین بازی‌های رمزارزی و NFT محور، به طور رسمی فصل ۲۰ خود را در تاریخ ۲۲ مارس (شش هفته پس از انتشار آن در فوریه ۲۰۲۲) به پایان خواهد رساند و انتظار می‌رود که فصل ۲۱ آن در ماه آوریل ۲۰۲۲ منتشر شود. این بازی درآمدزا

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اکسی اینفینیتی، یکی از برترین بازی‌های رمزارزی و NFT محور، به طور رسمی فصل ۲۰ خود را در تاریخ ۲۲ مارس (شش هفته پس از انتشار آن در فوریه ۲۰۲۲) به پایان خواهد رساند و انتظار می‌رود که فصل ۲۱ آن در ماه آوریل ۲۰۲۲ منتشر شود. این بازی درآمدزا (P2E) از زمان عرضه خود، توانسته گیمرهای زیادی را به خود جذب کند. رمزارزهای AXS و SLP، دو رمزارز بومی اکوسیستم این بازی هستند.
با انتشار فصل ۲۱ اکسی اینفینیتی، قرار است ویژگی‌های جدیدی به اقتصاد درون این بازی و تنظیمات آن، اضافه شود. با این حال، هیچ یک از این تغییرات هنوز به اطلاع عموم نرسیده است. البته در نقشه راه اکسی اینفینیتی، ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز زیادی به چشم می‌خورد، اما آنها ممکن است در فصل‌های بعدی به بازی اضافه شوند.
بر اساس نقشه راه رسمی اکسی اینفینیتی، این پروژه قرار است گیم‌پلی مود انتظار Land را در سال جاری معرفی کند. علاوه بر این، تیم توسعه‌دهنده اکسی اینفینیتی امیدوار است تا پایان سال جاری، نسخه‌های iOS و اندروید برنامه رسمی خود را معرفی کند. این تیم همچنین Axie Infinity: Origins را با هدف تقویت اکوسیستم هیولاهای اکسی‌ معرفی خواهد کرد.

نوشته تاریخ بروزرسانی بازی اکسی اینفینیتی مشخص شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.