کد خبر : 104785
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 - 11:30

تاج گذاری بیت کوین این بار در برزیل!

تاج گذاری بیت کوین این بار در برزیل!

زمان مطالعه: 2 دقیقه آئورو ریبیرو (Aureo Ribeiro)، عضو مجلس نمایندگان برزیل، اعلام کرد که شهروندان این کشور به زودی می‌توانند با بیت کوین خانه، ماشین و حتی همبرگر مک‌دونالد خریداری کنند. بحث بر سر پذیرش قانونی دارایی‌های دیجیتال در برزیل از چند سال قبل آغاز شده است. حال دولت برزیل در آستانه نهایی کردن

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آئورو ریبیرو (Aureo Ribeiro)، عضو مجلس نمایندگان برزیل، اعلام کرد که شهروندان این کشور به زودی می‌توانند با بیت کوین خانه، ماشین و حتی همبرگر مک‌دونالد خریداری کنند.

بحث بر سر پذیرش قانونی دارایی‌های دیجیتال در برزیل از چند سال قبل آغاز شده است. حال دولت برزیل در آستانه نهایی کردن این برنامه‌ها با کمک بانک مرکزی این کشور است.

طبق گزارش‌ها، مقامات برزیلی در حال آماده شدن برای رأی‌گیری در مورد لایحه تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال هستند که انتظار می‌رود ظرف چند روز آینده به صحن علنی مجلس نمایندگان این کشور ارائه شود.

در همین راستا، ریبیرو می‌گوید:

ما می‌خواهیم گندم را از کاه جدا کنیم، مقرراتی را وضع کنیم تا شما بتوانید معاملات خود را با بیت کوین انجام دهید، بدانید از کجا خرید می‌کنید و بدانید با چه کسانی سر و کار دارید. با استفاده از بیت کوین شما می‌توانید خانه، ماشین و حتی همبرگر مک‌دونالد بخرید. همان‌طور که در دیگر کشورها نیز اتفاق افتاد، بیت کوین به یک ارز قانونی در برزیل تبدیل خواهد شد.

ریبیرو در ادامه اظهار داشت که از پذیرش بیت کوین به عنوان یک ارز قانونی در برزیل بسیار خوشحال است. وی توضیح داد:

ما چندین سال با هم بحث کردیم تا متنی که این دارایی را به رسمیت می‌شناسد، بالاخره آماده شود. ما قبلاً با بانک مرکزی و کمیسیون بورس و اوراق بهادار برزیل (CVM) بر سر فرصت‌های این دارایی و به رسمیت شناختن آن برای خرید املاک یا استفاده به عنوان یک ارز روزانه، به توافق رسیدیم.

ریبیرو همچنین خاطرنشان کرد که این لایحه از حمایت گسترده دولت برزیل برخوردار است و موانع زیادی برای تصویب آن وجود ندارد.

نتایج تحقیقات اخیر نشان می‌دهند که ۴۸ درصد از مردم برزیل خواهان پذیرش بیت کوین هستند (۳۱ درصد موافق و ۱۷ درصد کاملاً موافق). به این ترتیب، انتظار می‌رود که قبل از پایان سال جاری میلادی، بیت کوین به عنوان یک ارز قانونی در برزیل به رسمیت شناخته شود.

نوشته تاج گذاری بیت کوین این بار در برزیل! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.