کد خبر : 185744
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 فروردین 1401 - 7:38

بیت کوین ۵۰ هزار دلاری نزدیک است!

بیت کوین ۵۰ هزار دلاری نزدیک است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در چند روز اخیر، بیت کوین با شروع یک رالی صعودی جدید توانست محدوده ۴۳،۵۰۰ دلار را به یک محدوده حمایتی تبدیل کند. در این مسیر، ارز دیجیتال برتر جهان حتی توانست مقاومت کلیدی ۴۵ هزار دلار را پشت سر بگذارد. این حرکت، درها را برای صعود بیشتر بیت کوین تا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در چند روز اخیر، بیت کوین با شروع یک رالی صعودی جدید توانست محدوده ۴۳،۵۰۰ دلار را به یک محدوده حمایتی تبدیل کند. در این مسیر، ارز دیجیتال برتر جهان حتی توانست مقاومت کلیدی ۴۵ هزار دلار را پشت سر بگذارد. این حرکت، درها را برای صعود بیشتر بیت کوین تا کانال ۴۷ هزار دلار باز کرد و قیمت این ارز دیجیتال تا ۴۷،۵۶۱ دلار افزایش یافت.

به گزارش وبسایت نیوز بی‌تی‌سی، در زمان انتشار این خبر، قیمت بیت کوین کمی اصلاح شده و در نزدیکی ۴۷ هزار دلار معامله می‌شود. با این حال، قیمت این ارز دیجیتال همچنان بالاتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. در این میان، یک خط روند صعودی کلیدی با حمایت نزدیک به سطح ۴۵،۲۰۰ دلار هم در نمودار ساعتی جفت BTC/USD در حال شکل‌گیری است.

بنابراین، می‌توان انتظار داشت که این ارز دیجیتال همچنان به رشد خود ادامه داده و حتی ممکن است بر مقاومت ۴۸ هزار دلاری هم غلبه کند.

بیت کوین 50 هزار دلاری نزدیک است!
نمودار کندل یک ساعته جفت BTC/USD.

در مسیر صعودی، اولین مقاومت پیش روی بیت کوین، سطح ۴۷،۲۰۰ دلار و پس از آن، سطح ۴۷،۵۰۰ دلار است. در صورت موفقیت بیت کوین در عبور از این مقاومت‌ها و صعود آن به بالای سطح ۴۷،۶۰۰ دلار، رالی این ارز دیجیتال می‌تواند شدت بگیرد. در چنین شرایطی، قیمت بیت کوین حتی ممکن است از سطح مقاومتی ۴۸ هزار دلار هم عبور کند. پس از آن، مقاومت اصلی بعدی در نزدیکی سطح ۴۹،۲۰۰ دلار قرار دارد که در صورت غلبه بر آن هم، مسیر بیت کوین برای حرکت به سمت هدف ۵۰ هزار دلار هموار خواهد شد.

در مقابل، اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومتی ۴۷،۵۰۰ دلار را پشت سر بگذارد، این ارز دیجیتال ممکن است یک اصلاح نزولی را آغاز کند. در مسیر نزولی، اولین حمایت در نزدیکی سطح ۴۶،۸۰۰ دلار و پس از آن، در محدوده ۴۶،۳۵۰ دلار قرار دارد. حمایت اصلی بعدی که بیت کوین می‌تواند به آن تکیه کند، سطح ۴۶ هزار دلار یا سطح ۵۰ درصدی فیبوناچی اصلاحی در رالی اخیر از ۴۴،۴۶۸ دلار به ۴۷،۵۶۱ دلار، است. شکست نزولی به زیر منطقه حمایتی ۴۶ هزار دلار می‌تواند افت قیمت بیت کوین به سمت حمایت ۴۵ هزار دلاری را به همراه داشته باشد.

نوشته بیت کوین ۵۰ هزار دلاری نزدیک است! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.