کد خبر : 145552
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 - 7:20

بیت کوین دوباره جان گرفت

بیت کوین دوباره جان گرفت

زمان مطالعه: 3 دقیقه اتفاق امروز می‌تواند یک مرگ ناگهانی برای کسانی باشد که معاملات کوتاه‌مدتی برای فروش بیت کوین یا آلت کوین را در 4 فوریه تعیین کرده بودند. پس از دو هفته کاهش تدریجی قیمت، حالا دوباره شاهد صعودهای عمودی هستیم. بیت کوین برای اولین بار در دو هفته اخیر توانست از مرز

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اتفاق امروز می‌تواند یک مرگ ناگهانی برای کسانی باشد که معاملات کوتاه‌مدتی برای فروش بیت کوین یا آلت کوین را در 4 فوریه تعیین کرده بودند. پس از دو هفته کاهش تدریجی قیمت، حالا دوباره شاهد صعودهای عمودی هستیم.Bitcoin returns to $40K

بیت کوین برای اولین بار در دو هفته اخیر توانست از مرز 40000 دلار عبور کند. به نظر می‌رسد اتفاقات وال استریت برای گاوهای بیت کوین بسیار مفید بوده است.

فروشندگان کوتاه‌مدت بیت کوین لیکویید شدند

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که BTC/USDT به طور ناگهانی از مرز 40000 دلار در 4 فوریه ۲۰۲۲ رد شده است. این اتفاق دو ساعت پس از افتتاحیه وال استریت رخ داد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین در عرض دو ساعت 3000 دلار افزایش یافت. این جهش بسیار غیرمنتظره بود. حالا دردسرهای زیادی برای فروشندگان کوتاه‌مدت بیت کوین ایجاد شده است.

با توجه به گزارش Coinglass، نقدینگی (لیکویید شدن) بیت کوین در آخرین دوره چهار ساعته 50 میلیون دلار بوده است و نقدینگی بازار کریپتو از 100 میلیون دلار گذشته است.

تحلیل‌گرانی خوش‌بین که به حفظ مرز 39600 دلاری چشم دوخته بودند هم تصور چنین جهشی را نداشتند.

میشائل ون د پوپ، یکی از کارشناسان خبری کوین تلگراف، گفت:

من فکر می‌کنم به زودی احساس فومو (ترس از دست دادن فرصت) به سراغ مردم بیاید.

تحولات اخیر وال به افزایش رشد ارزهای دیجیتال کمک کرد. در این اوضاع گیج‌کننده و هیجانی، بسیاری از سرمایه‌گذاران فرصت کسب سود را مغتنم شمردند و اهداف قیمتی بالاتر را در بازه زمانی طولانی‌مدت برای سفارشات خود تعیین کردند.

یکی از حساب‌های کاربری محبوب توییتر در حوزه کریپتو پیرامون پایداری این حرکت اظهار نظر جالبی داشته است.Bitcoin returns to $40K

من شک دارم موجودی آنی و زیادی برای فروش در قیمت 40 هزار دلار وجود داشته باشد. آنچه قرار بود فروخته شود، قبلاً در روند نزولی دو ماهه و در زمان ترس از افت‌های شدیدتر فروخته شده است. همچنین سرمایه‌گذارانی که در سطح 30 هزار دلار بیت کوین خریداری کرده‌اند برای فروش دارایی خود مردد هستند. از بسیاری جهات وضعیت امروز مشابه سطح 6 هزار دلاری در سال 2019 است.

BTC/USD قبل تا مرز 40,450 دلار بالا رفته است و همچنان نوسان‌هایی در نمودار وجود دارد.

ارزش اتریوم حدود 30 درصد نسبت به کف قیمت ژانویه افزایش پیدا کرده است

آلت‌کوین‌ها نیز روند بیت کوین را دنبال کردند. قیمت اتریوم (ETH) در یک روز بیش از 10 درصد افزایش یافت و به مرز 3000 دلار رسید.

ETH/USD آخرین بار در 21 ژانویه در سطح فعلی خود معامله شده بود. این رمزارز در هفته‌های گذشته به 2000 دلار نیز نزدیک شده بود.Bitcoin returns to $40K

در میان ده ارز دیجیتال برتر، سولانا (SOL) بهترین عملکرد را داشت که سود روزانه 13 درصدی را در لیست صرافی‌ها به نمایش گذاشت.

نوشته بیت کوین دوباره جان گرفت اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.