کد خبر : 185036
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 فروردین 1401 - 9:50

بیت کوین ایالت فلوریدا را هم تسخیر کرد!

بیت کوین ایالت فلوریدا را هم تسخیر کرد!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه ران دیسانتیس (Ron DeSantis)، فرماندار فلوریدا اعلام کرده است که در تلاش است تا دولت ایالات متحده آمریکا به این ایالت اجازه دهد تا مالیات شهروندان را از طریق ارز‌های دیجیتال دریافت کند.در ادامه این فرماندار اعلام کرد که به سازمان‌های دریافت کننده مالیات گفته است تا خود را برای

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ران دیسانتیس (Ron DeSantis)، فرماندار فلوریدا اعلام کرده است که در تلاش است تا دولت ایالات متحده آمریکا به این ایالت اجازه دهد تا مالیات شهروندان را از طریق ارز‌های دیجیتال دریافت کند.
در ادامه این فرماندار اعلام کرد که به سازمان‌های دریافت کننده مالیات گفته است تا خود را برای دریافت مالیات با استفاده از رمزارزها آماده کنند.
دیسانتیس گفته است که ما درحال کار هستیم تا اگر کسب و کاری در ایالت فلوریدا خواست تا مالیات خود را با استفاده از رمزارزها پرداخت کند، این قابلیت برای آن فعال باشد.
فرماندار گفت که فلوریدا به طور خاص برای پذیرش بیت کوین به عنوان مالیات کار می‌کند و در ادامه عنوان کرد که ما بیت کوین را خواهیم پذیرفت.
فلوریدا اولین ایالتی نیست که درحال کار بر روی دریافت مالیات با استفاده از رمزارزها است و آخرین همن نخواهد بود. تمامی این اقدامات نهایتا باعث می‌شوند تا مشروعیت رمزارز‌ها بیش از پیش افزایش یابد.

نوشته بیت کوین ایالت فلوریدا را هم تسخیر کرد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.