کد خبر : 126714
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 8:15

بیبی‌دوج، شیبا را شکست داد!

بیبی‌دوج، شیبا را شکست داد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه میم کوین بیبی‌دوج (BabyDoge)، یکی از اولین و بزرگترین رقبای شیبا اینو، پس از افزایش قیمت تقریباً صد در صدی خود در بازار، از لحاظ تعداد هولدر از رقیب خود پیشی گرفته است. بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای ارائه‌شده توسط پلتفرم WhaleStats، تعداد هولدرهای بیبی‌دوج به بالاترین سطح خود، یعنی ۱٫۱۲

زمان مطالعه: 2 دقیقه

میم کوین بیبی‌دوج (BabyDoge)، یکی از اولین و بزرگترین رقبای شیبا اینو، پس از افزایش قیمت تقریباً صد در صدی خود در بازار، از لحاظ تعداد هولدر از رقیب خود پیشی گرفته است.

بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای ارائه‌شده توسط پلتفرم WhaleStats، تعداد هولدرهای بیبی‌دوج به بالاترین سطح خود، یعنی ۱٫۱۲ میلیون آدرس رسیده است. این در حالی است که تعداد هولدرهای شیبا همچنان در ۱٫۱ میلیون سرمایه‌گذار باقی مانده و از آن فراتر نرفته است.

تعداد هولدرها معیاری کارآمد است که به معامله‌گران اجازه می‌دهد بررسی کنند که آیا یک دارایی از لحاظ فاندامنتالی در حال رشد است یا خیر.

babydoge-beats-shiba
قیمت بیبی‌دوج.

اعضای هر دو جامعه شیبا و بیبی‌دوج معتقدند که رشد قوی هر دوی این رمزارزها، به دلیل قیمت پایین و بازدهی بالای آنها در طول هر رالی است.

شیبا اینو بخش بزرگی از حامیان فعلی خود را در جریان رالی شگفت‌انگیز هزار درصدی خود در اکتبر ۲۰۲۱، به دست آورد. به طور مشابه، تعداد هولدرهای بیبی‌دوج نیز در جریان پامپ ۱۰۰ درصدی آن در بازار در تاریخ ۲ ژانویه، افزایش یافت. افزایش ناگهانی قیمت این دارایی با افزایش سریع حجم معاملات آن در روز قبل، اواخر سال ۲۰۲۱ و اوایل سال ۲۰۲۲، همراه بود.

در حال حاضر، نهنگ‌ها بیش از ۴۵ تریلیون واحد بیبی‌دوج را خریداری و انباشت کرده‌اند که در مقایسه با ذخایر موجود در کیف پول‌های کوچک‌تر، رقم نسبتاً کمی است. به نظر می‌رسد بیبی‌دوج نیز از مراحل قبلی شیبا پیروی می‌کند، زمانی که کیف پول‌های کوچکتر رالی را تقویت کردند و نهنگ‌ها بعداً به آنها پیوستند.

نوشته بیبی‌دوج، شیبا را شکست داد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.