کد خبر : 142956
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 بهمن 1400 - 9:41

به زودی می‌توانید با رمزریال خرید کنید

به زودی می‌توانید با رمزریال خرید کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه مصطفی قمری‌وفا، مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی، اعلام کرد به‌زودی از ابزار نوینی به نام «رمزریال» در کنار مابقی ابزارهای پرداخت روزمره مانند کارت بانکی، اینترنت بانک، همراه بانک و غیره، رونمایی خواهد شد. به گزارش ایرنا، به گفته قمری‌وفا، رمزریال شکل دیگری از اسکناس است، با این تفاوت که

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مصطفی قمری‌وفا، مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی، اعلام کرد به‌زودی از ابزار نوینی به نام «رمزریال» در کنار مابقی ابزارهای پرداخت روزمره مانند کارت بانکی، اینترنت بانک، همراه بانک و غیره، رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، به گفته قمری‌وفا، رمزریال شکل دیگری از اسکناس است، با این تفاوت که به صورت کاملاً دیجیتال در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

iran-ramzrial.

ویژگی‌های این ابزار جدید پولی، سرعت بالاتر در انجام پرداخت از سوی مشتری و امنیت بالاتر و فراهم شدن فضایی نوین برای توسعه تجارت الکترونیک، عنوان شده است.

به گفته قمری‌وفا، در رمزریال اصل و ذات پول به صورت الکترونیکی منتقل می‌شود و نیاز به تسویه بین بانکی نیست. علاوه بر این، تراکنشی هم که به واسطه رمزریال انجام می‌شود، کسبه بلافاصله می‌توانند وجوهاتش را دریافت کنند و پرداخت نیز برای مردم به صورت آنی انجام می‌شود.

نوشته به زودی می‌توانید با رمزریال خرید کنید اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.