کد خبر : 148767
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 10:53

به زودی خرید زمین در متاورس شیبا!

به زودی خرید زمین در متاورس شیبا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه طرفداران میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) به زودی خواهند توانست در متاورس این پروژه که شیبرس (Shiberse) نام دارد، اقدام به خرید و فروش زمین مجازی کنند. به گزارش وبسایت کریپتو گلوب، بر اساس یک پست وبلاگی که در تاریخ ۸ فوریه توسط تیم شیبا منتشر شد، زمین‌های متاورس شیبرس

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طرفداران میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) به زودی خواهند توانست در متاورس این پروژه که شیبرس (Shiberse) نام دارد، اقدام به خرید و فروش زمین مجازی کنند.

به گزارش وبسایت کریپتو گلوب، بر اساس یک پست وبلاگی که در تاریخ ۸ فوریه توسط تیم شیبا منتشر شد، زمین‌های متاورس شیبرس به زودی برای خرید/مزایده در دسترس خواهند بود.

برای اینکه پروسه خرید زمین در شیبرس برای همه اعضای جامعه عادلانه‌تر باشد، تیم شیبا در حال توسعه یک سیستم نوبت‌دهی مخصوص برای فروش زمین‌های این متاورس است. هدف از توسعه این سیستم، کمک به جلوگیری از فعالیت ربات‌ها و کارمزدهای گس بالا، عنوان شده است.

این سیستم نوبت‌دهی، برای خرید زمین‌های شیبرس کاربران را به هولد کردن توکن LEASH ملزم می‌کند. تیم توسعه‌دهنده شیبا همچنین یک سیستم ضد دامپ برای محافظت از هولدرهای LEASH خواهد داشت.

همان‌طور که اخیرا گزارش شد، تیم شیبا اینو یک همکاری جالب و جدید را در ایتالیا آغاز کرده است. طی این همکاری، فست فود ایتالیایی Welly به اولین (و تاکنون، تنها) رستوران با تم SHIB در جهان تبدیل شده است. این همکاری، اولین گام شیبا برای ورود به پروژه‌های دنیای واقعی به شمار می‌رود.

تنها چند روز پس از انتشار خبر این همکاری، تیم Welly همچنین اعلام کرد که آماده بررسی درخواست‌های فرنچایز (دادن حق امتیاز) است. این موضوع می‌تواند به این معنی باشد که در آینده شاهد رستوران‌های Welly بیشتری با تم SHIB در سراسر جهان خواهیم بود.

علاوه بر این‌ها، نسخه دوم شبکه آزمایشی خصوصی شیباریوم (Shibarium) – پروژه راه‌حل لایه دوم شیبا – منتشر شده و تحت بهینه‌سازی است و برنامه‌هایی هم برای انتشار شبکه آزمایشی عمومی آن به زودی ارائه خواهد شد.

نوشته به زودی خرید زمین در متاورس شیبا! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.