کد خبر : 190617
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 - 9:00

به خاطر تهمت‌ها، دیگر شیبا را نمی‌سوزانیم!

به خاطر تهمت‌ها، دیگر شیبا را نمی‌سوزانیم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه همان‌طور که می‌دانید توکن شیبا جزو محبوب‌ترین رمزارزها در بین جامعه کریپتو است. یکی از مشکلات این رمزارز تعداد بالای توکن‌های آن بود. به گزارش سایت یوتودِی، به تازگی تیم پروژه شیبا اقدام به افزایش توکن‌سوزی‌ها کرده است و در راستای همین مسئله، طی 24 ساعت گذشته حدود 95 میلیون توکن

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همان‌طور که می‌دانید توکن شیبا جزو محبوب‌ترین رمزارزها در بین جامعه کریپتو است. یکی از مشکلات این رمزارز تعداد بالای توکن‌های آن بود.

به گزارش سایت یوتودِی، به تازگی تیم پروژه شیبا اقدام به افزایش توکن‌سوزی‌ها کرده است و در راستای همین مسئله، طی 24 ساعت گذشته حدود 95 میلیون توکن شیبا سوزانده شده است.

یک گروه طرفداری شیبا اینو به نام ارتش شیبا، همچنان در حال ارسال توکن‌های شیبا به کیف پول‌های غیرفعال است که باعث از بین رفتن توکن‌های ارسالی می‌شود.

در همین حال یکی از گروه‌های طرفدار شیبا که به طور مرتب به سوزاندن توکن‌های شیبا می‌پرداختند، اعلام کرده‌اند که از این پس، این کار را نخواهند کرد و به فکر ترک این کار هستند!

یکی از کاربران توییتر به نام Shibburn که همیشه اقدام به بررسی و منتشر کردن توکن سوزی‌های شیبا می‌کند؛ درطی توییتی اعلام کرد که حدود 95 میلیون شیبا در طی 24 ساعت گذشته به کیف پول‌های مرده فرستاده شده‌اند و نابود شدند.

کمپین Bigger Entertainment مرتبا شیبا می‌سوزاند و می‌توان گفت که یکی از قدرت‌مندترین کمپین‌ها در این حوزه بود؛ اعلام کرده است که دیگر این کار را ادامه نخواهد داد!

کمپین Bigger Entertainment که یکی از بزرگ‌ترین کمپین‌های سوزاننده شیبا بود اعلام کرد که از اواخر ماه اکتبر تاکنون حدود 1 میلیارد توکن شیبا سوزانده است.

آقای استیون کوپر (Steven Cooper) مدیر اجرایی Bigger Entertainment اعلام کرد که این توقف توکن سوزی شیبا یک شوخی اول آوریل نیست! او در ادامه گفت که به علت تهمت‌هایی که دراین مدت به من و کمپین من زده شد، تصمیم گرفتم که این کار را متوقف کنم.

به‌ طور کلی این اقدام آقای کوپر و کمپین ایشان، تاثیرات منفی بر جامعه شیبا خواهد گذاشت. باید ببینیم که در آینده شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت.

نوشته به خاطر تهمت‌ها، دیگر شیبا را نمی‌سوزانیم! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.