کد خبر : 95281
تاریخ انتشار : جمعه 4 تیر 1400 - 9:40

به‌روزرسانی لندن اتریوم در شبکه آزمایشی راپستن اجرا شد!

به‌روزرسانی لندن اتریوم در شبکه آزمایشی راپستن اجرا شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه جامعه اتریوم با نگرانی در انتظار راه‌اندازی طرح پیشنهادی EIP-1559 در شبکه اصلی اتریوم است. در تاریخ ۲۴ ژوئن، به‌روزرسانی لندن اتریوم که شامل طرح بهبود EIP-1559 است، در شبکه آزمایشی راپستن (Ropsten) اجرا شد. پس از راه‌اندازی در شبکه راپستن، انتظار می‌رود به‌روزرسانی لندن در فواصل تقریبی هفتگی در شبکه‌های

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جامعه اتریوم با نگرانی در انتظار راه‌اندازی طرح پیشنهادی EIP-1559 در شبکه اصلی اتریوم است.

در تاریخ ۲۴ ژوئن، به‌روزرسانی لندن اتریوم که شامل طرح بهبود EIP-1559 است، در شبکه آزمایشی راپستن (Ropsten) اجرا شد.

پس از راه‌اندازی در شبکه راپستن، انتظار می‌رود به‌روزرسانی لندن در فواصل تقریبی هفتگی در شبکه‌های آزمایشی گرلی (Goerli)، رینکبی (Rinkeby) و کوان (Kovan) نیز اجرا شده و پس از آن، تاریخ راه‌اندازی این هارد فورک در شبکه اصلی اتریوم اعلام شود.

همان‌طور که می‌دانید، در نسخه جدید اتریوم کارمزد تراکنش‌ها سوزانده خواهد شد. بر اساس داده‌های ارائه شده توسط وب‌سایت ردیابی Watch the Burn، از زمان اجرای به‌روزرسانی لندن در شبکه آزمایشی راپستن، حدود ۸۸،۵۰۰ واحد اتریوم (ETH) به ارزش تقریبی ۱۷۷٫۶ میلیون دلار سوزانده شده است.

ethereum-london-upgrade-ropsten
تعداد اتریوم‌های سوزانده شده از زمان اجرای به‌روزرسانی لندن در شبکه آزمایشی راپستن.

تعداد بالای اتریوم‌های سوزانده شده در راپستن، بحث و گفتگوها در مورد این‌که آیا طرح EIP-1559 با ایجاد یک ساختار ضدتورمی برای اتریوم و کاهش عرضه آن، می‌تواند باعث افزایش قیمت این ارز دیجیتال شود یا خیر، را دوباره آغاز کرده است.

با این حال، EIP-1559 تنها طرحی نیست در به‌روزرسانی لندن اجرا می‌شود. به گفته دیوید میهال (David Mihal) از کریپتوفیز (CryptoFees)، در این به‌روزرسانی طرح EIP-3074 نیز برای رفع یکی از نادیده گرفته شده ترین مشکلات امنیتی اتریوم، اجرا خواهد شد.

از سوی دیگر، داده‌های منتشر شده توسط شرکت تحلیلی کریپتوکوانت (CryptoQuant) نشان می‌دهند که همزمان با اجرای به‌روزرسانی لندن در شبکه راپستن، ۱۰۰ هزار واحد اتریوم به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون دلار به قرارداد سپرده‌گذاری اتریوم ۲.۰ واریز شده است.

ethereum-london-upgrade-ropsten
تعداد اتریوم‌های استیک شده در قرارداد سپرده‌گذاری اتریوم ۲.۰.

کریپتوکوانت همچنین خاطرنشان کرد که در حال حاضر، بیش از ۵ درصد از عرضه اتریوم به ارزش تقریبی ۱۱٫۷۵ میلیارد دلار در این قرارداد استیک شده است.

نوشته به‌روزرسانی لندن اتریوم در شبکه آزمایشی راپستن اجرا شد! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.