کد خبر : 184309
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردین 1401 - 10:49

بهترین پروژه‌های متاورسی برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۲!

بهترین پروژه‌های متاورسی برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۲!

زمان مطالعه: 3 دقیقه سال گذشته بود که فیس‌بوک نام برند خود را به متا تغییر داد و اعلام کرد: در حال توسعه فناوری‌های جدید و هیجان‌انگیز برای کمک به مردم برای اتصال و کاوش در متاورس است. به گزارش وبسایت بیت‌کوینیست، از آن زمان، متاورس به یکی از سرفصل‌های اصلی صنعت کریپتو تبدیل شده‌

زمان مطالعه: 3 دقیقه

سال گذشته بود که فیس‌بوک نام برند خود را به متا تغییر داد و اعلام کرد:

در حال توسعه فناوری‌های جدید و هیجان‌انگیز برای کمک به مردم برای اتصال و کاوش در متاورس است.

به گزارش وبسایت بیت‌کوینیست، از آن زمان، متاورس به یکی از سرفصل‌های اصلی صنعت کریپتو تبدیل شده‌ است. از این رو، ما در این مطلب قصد داریم پنج متاورسی را که در سال ۲۰۲۲ ارزش سرمایه‌گذاری دارند، معرفی کنیم.

۱. ارتا (Ertha)

در حالی که بسیاری از کاربران، دیسنترالند را به عنوان بزرگ‌ترین پروژه متاورسی می‌شناسند، ارتا می‌تواند در ردیف بعدی تصاحب تاج و تخت این حوزه باشد. متاورس ارتا پس از ایجاد سروصداهای زیاد با انتشار توکن خود در اوایل سال جاری، به سرعت مورد توجه قرار گرفت و به یکی از موردانتظارترین بازی‌های متاورسی تبدیل شد.

ارتا یک بازی برای کسب درآمد است که در آن بشر خود را در آستانه انقراض می‌بیند. بازیکنان باید اشتباهات گذشته را با ساختن دنیایی جدید از پایه اصلاح کنند، در کره زمین سفر کنند، زمین‌های درآمدزا را توسعه دهند و کل قاره‌ها را بازسازی کنند.

۲. ویزاردیا (Wizardia)

در ویزاردیا بازیکنان می‌توانند در یک بازی نقش‌آفرینی-جادویی، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را برای کسب درآمد جمع‌آوری کنند و با ارتقای شخصیت و تجهیزات خود، به جادوگر نهایی تبدیل شوند.

ویزاردیا با سبک بصری فوق‌العاده خود به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در نبردهای بازیکن در برابر محیط (PvE) و بازیکن در برابر بازیکن (PvP) به رقابت بپردازند. در حین مبارزه برای بقا و کشف سحر و جادوهای این جهان، کاربران باید استراتژیک فکر کنند.

انتظار می‌رود که بازی ویزاردیا در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی راه‌اندازی شود.

۳. ایلوویوم (Illuvium)

ایلوویوم یکی دیگر از پروژه‌های متاورسی است که تبلیغات زیادی در مورد آن صورت گرفته است. ایلوویوم یک بازی نقش‌آفرینی است که ترکیب گیم‌پلی جهان باز و مکانیک‌های ضبط به سبک پوکمون، به آن جذابیت زیادی بخشیده است.

در این بازی، بازیکنان برای شکار موجوداتی به نام ایلوویال (Illuvial) در یک دنیای بیگانه سفر می‌کنند. بیش از 100 ایلوویال در این بازی وجود دارد که دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فرد هستند.

۴. استار اطلس (Star Atlas)

استار اطلس که آینده‌ای دور را به تصویر می‌کشد، یک متاورس بزرگ است که در آن، بازیکنان باید با یکی از سه جناح مختلف کنار بیایند و برای کنترل منابع و قلمرو به رقابت بپردازند.

در این دنیای گسترده علمی-تخیلی، بازیکنان یک سفر حماسی را آغاز می‌کنند که در آن فرصتی برای تأثیرگذاری بر نتیجه نبردها و کسب جوایز واقعی در ازای مشارکت‌های خود خواهند داشت. تیم استار اطلس برای دستیابی به این هدف، فناوری بلاکچین را با مکانیک بازی‌های سنتی مانند مبارزه، ساختن و جنگ‌های صنفی، ترکیب کرده است.

۵. مون متاورس (Moon Metaverse)

مون یکی دیگر از متاورس‌های بسیار هیجان‌انگیز است که با الهام از بازی‌های استراتژیک سنتی مانند Civilization و Age of Empires، امکان کسب درآمد را برای کاربران فراهم می‌کند.

در این بازی، بازیکنان وظیفه دارند با در دست گرفتن کنترل زمین‌های (توکن‌های NFT) درآمدزا، اولین مستعمره قمری را بسازند. هر قطعه زمین قمری که در بازار مون در دسترس است، یک اقتصاد درون‌بازی منحصربه‌فرد دارد که در آن، بازیکنان می‌توانند کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند، املاک و مستغلات را توسعه دهند و جوامع پر رونقی را ایجاد کنند. در صورت توسعه و مدیریت کارآمد، این زمین‌های قمری پتانسیل ایجاد درآمد قابل‌توجهی را در دنیای واقعی خواهد داشت.

نوشته بهترین پروژه‌های متاورسی برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۲! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.