کد خبر : 98602
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1400 - 11:58

بهترین صرافی از دیدگاه شما چه ویژگی های دارد؟

بهترین صرافی از دیدگاه شما چه ویژگی های دارد؟

در صورتی که تصمیم دارید تا یک صرافی مطمئن و ایده‌آل را شناسایی کنید بهتر است به شما بگوییم شناخت صرافی مطمئن کمک بسیار زیادی را به شما در خصوص خرید و فروش ارز دیجیتال خواهد نمود. اگر که می خواهید با موضوع انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی آشنا شوید کافی است نگاهی به

در صورتی که تصمیم دارید تا یک صرافی مطمئن و ایده‌آل را شناسایی کنید بهتر است به شما بگوییم شناخت صرافی مطمئن کمک بسیار زیادی را به شما در خصوص خرید و فروش ارز دیجیتال خواهد نمود. اگر که می خواهید با موضوع انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی آشنا شوید کافی است نگاهی به آمارهای سال‌های گذشته داشته باشید؛ در سال ۹۶ در سایت بیترکس حساب کاربران ایرانی زیادی بلاک شد و همین امر موجب شد تا ایرانیان عزیز با بلوکه شدن دارایی خودشان روبرو شوند و پس از آن صرافی‌های در ایران دایر گردیدند و به خرید و فروش ارز دیجیتال برای کاربران عزیز ایرانی پرداختند که به عنوان یکی از مهم ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران میتوان به صرافی مهران بیت به نشانی اینترنتی https://mehranbit.com اشاره نمود که در ادامه بیشتر با این صرافی آنلاین mehranbit آشنا می شویم و به خدمات متنوع آن می پردازیم.

خدمات متنوع بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال در واقع جایی است که می توانیم در آن ارزهای دیجیتالی مثل اتریوم، بیت کوین و غیره را خرید و فروش کنیم برای خرید و فروش در صرافی ارز دیجیتال مهران بیت کافی است که شما در این وب سایت ثبت نام کنید و پس از آن یک Username و Password به شما اختصاص داده خواهد شد که میتوانید به منظور خرید و فروش ارز دیجیتال از آن استفاده نمایید.

پیدا کردن یک صرافی مطمئن برای ایرانیان عزیز همواره به صورت یک دغدغه مهم به شمار رفته است اما صرافی مهران بیت به کاربران عزیز این اطمینان را داده تا بتوانند در محیط امن و راحت به خرید و فروش ارز دیجیتال خود بپردازند و نگرانی بابت این موضوعی نداشته باشند.

اگر کاربران قادر به استفاده از وب سایت صرافی مهران بیت نباشند و بخواهند که از اپلیکیشن اندرویدی مهران بیت استفاده کنند می‌توانند از روش‌های مختلف برای دانلود اپلیکیشن صرافی مهران بیت اقدام نموده و آن را بر روی دستگاه اندرویدی شان نصب کرده و خرید و فروشهای خودشان را به واسطه ابلیکیشن انجام بدهند.

در هر صورت چه شما از وبسایت استفاده کنید یا چه به سراغ اپلیکیشن اندرویدی صرافی مهران بیت بروید با یک داشبورد معاملاتی با امکان استفاده ساده و روان روبرو هستید و علاوه بر آن شما در وب سایت صرافی آنلاین مهران بیت میتوانید مقالات مختلف را به منظور افزایش اطلاعات تخصصی تان مطالعه کنید و از تمامی زوایای مختلف به بررسی ارز دیجیتال بپردازید و در بخش اخبار صرافی مهران بیت آخرین خبر هایی که مرتبط با ارز دیجیتال است را مطالعه کنید.

بهترین صرافی از دیدگاه شما چه ویژگی های دارد؟

لازم است بدانید اگر شما بخواهید از قیمتهای بروز وب مانی، ووچر پرفکت مانی، بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال مطلع باشید نیازی به ورود به داشبورد معاملاتی نخواهد بود و این قیمت‌ها به صورت لحظه ای در وب سایت صرافی مهران بیت به روز شده و قابل مشاهده هستند و شما می توانید از این قیمت ها مطلع شوید.

خصوصیت های بارز صرافی مهران بیت

حتما از خودتان می پرسید که چه خصوصیت های باعث شده تا مهران بیت از دیگر صرافی های ارز دیجیتال متمایز باشد؟

یکی از نکات مهمی که در خصوص صرافی مهران بیت وجود دارد این است که این صرافی اصلی ترین دغدغه کاربران در خصوص انتخاب صرافی مطمئن را برطرف کرده و کاربران را با یک صرافی امن آشنا کرده است تا آنها بتوانند بدون نگرانی به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازند؛ اما اگر از شما بپرسند که به چه دلایلی صرافی مهران بیت را انتخاب کرده‌اید باید موارد زیر را در نظر داشته باشید که به عنوان مواردی است که موجب متمایز شدن صرافی مهران بیت از دیگر از صرافی‌ها خواهد شد.

استفاده از پشتیبانی در هر ساعت از شبانه روز در صرافی آنلاین مهران بیت : در صرافی مهران بیت شما نه تنها در ساعات اداری قادر به انجام معاملات خود خواهید بود بلکه در هر ساعت از شبانه روز و به صورت ۲۴ ساعته می توانید معاملات ارز دیجیتال خودتان را انجام بدهید و با پشتیبانی ۲۴ ساعته مطمئن و پاسخگو در تماس باشید.

پرداخت امن و آسان: قطعا هیچ کسی دوست ندارد به منظور انجام معاملات خود از درگاهی نامطمئن استفاده کند به همین جهت پرداخت امن و آسان در مهران بیت وجود دارد و امکان شارژ حساب کاربری توسط این درگاه به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. متاسفانه با توجه به شرایطی که در خصوص برخی از صرافی ها وجود دارد و امکان کلاهبرداری هایی که انجام می‌شود موجب شده تا کاربران با وسواس بیشتری به معاملات خود از درگاه ها استفاده کند و قطعا به دنبال یک درگاه امن باشند.

فروش ارز دیجیتال بدون احراز هویت در صرافی آنلاین مهران بیت: اگر شما می‌خواهید ارز دیجیتال خودتان را در صرافی مهران بیت به فروش برسانید باید بدانید مهران بیت این اختیار را برای کاربران عزیز قرار داده است تا آنها بدون وجود احراز هویت به فروش ارز دیجیتال خود بپردازند.

نرخ تبادل عالی و خرید و فروش آنی از دیگر ویژگی های بارز صرافی مهران بیت می باشد.  علاوه بر آنچه ذکر کرده ایم در قسمت ارزنامه اطلاعات کاملی از Cryptocurrency قرار داده شده تا کاربران بتوانند با دید بازتری برای خرید و فروش ارز دیجیتال اقدام کنند.

برای فعال سازی حساب کاربری خود در مهران بیت چه اقدامی باید انجام بدهیم؟

با توجه به دستور قوه قضائیه و پلیس فتا به منظور پیشگیری از تخلفات و پیگیری کلاهبرداری های احتمالی به واسطه حسابهای بانکی اشخاص، هر شخص باید برای خرید و استفاده از خدمات صرافی آنلاین مهران بیت با اطلاعات حساب کاربری خود برای خرید اقدام نماید و برای فعال سازی حساب کاربری به منظور تایید هویت و فعال سازی حساب کاربری نیاز به شماره تلفن ثابت و کارت شناسایی معتبر بوده است که این فرایند فقط یک بار انجام خواهد شد.

شما باید در وب سایت مهران بیت ثبت نام کنید و نسبت به تایید حساب کاربری شما اقدام کنید. اگر تمایل به دریافت آنی مبالغ فروش ارز دیجیتال دارید کافیست که یک حساب بانکی متعلق به بانک آینده را داشته باشید و به این واسطه تسویه آنی برایتان فراهم میگردد. شما با استفاده از صرافی آنلاین مهران بیت میتوانید تجربه خرید و فروش موفق ارز دیجیتال را داشته باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.