کد خبر : 158257
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1400 - 10:17

بهترین بازی کسب درآمد رمزارزی به بازار آمد

بهترین بازی کسب درآمد رمزارزی به بازار آمد

زمان مطالعه: 3 دقیقه بعد از دو دوره عرضه نسخه بتا و جذب هزاران بازیکن جدید، سرانجام ASPO World به صورت رسمی تاریخ راه اندازی نسخه اصلی این پلتفرم را برای روز 22 فوریه 2022 مقرر کرد. شبکه اصلی ASPO World همچون 2 نسخه بتای قبلی برای پلتفرم‌های محبوب کنونی مثل ویندوز، MacOS، اندروید و

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بعد از دو دوره عرضه نسخه بتا و جذب هزاران بازیکن جدید، سرانجام ASPO World به صورت رسمی تاریخ راه اندازی نسخه اصلی این پلتفرم را برای روز 22 فوریه 2022 مقرر کرد. شبکه اصلی ASPO World همچون 2 نسخه بتای قبلی برای پلتفرم‌های محبوب کنونی مثل ویندوز، MacOS، اندروید و iOS بهینه سازی شده است.

به گزارش سایت بیت کوینیست، برای مشارکت در نسخه اصلی، بازیکن‌ها باید یک گروه کامل متشکل از 1 قهرمان و 4 روح (Spirit) به دست بیاورند. البته قهرمان اصلی کاراکتری است که توسط توسعه دهندگان به همه بازیکن‌ها داده می‌شود ولی 4 روح باید با حداقل قیمت 400 واحد ASPO از بازار این پروژه خریداری شود.

ASPO World یک بازی NFT است که بر مبنای تکنولوژی پیشرفته بلاکچین توسعه یافته است و در ساخت آن تیمی از توسعه دهندگان خبره و متخصص با بیش از 10 سال تجربه در حوزه گیمینگ و تکنولوژی از کشورهای تایلند، اندونزی، فیلیپین و چین دست داشته اند.

در واقع ASPO World یک بازی کارتی NFT است که بازیکن‌ها می‌توانند از بین سه نوع کاراکتر شکارچی، جنگجو و جادوگر، یکی را انتخاب کنند و ماجراجویی‌های خود برای تخت پادشاهی Sorcerer King را آغاز کنند. بازیکن‌ها با به دست آوردن توانایی احضار ارواح، می‌توانند جوخه خود را در جنگ‌ها رهبری کنند، مأموریت‌های مختلف را تکمیل کرده و رقبای خود را از پای در آورند.

برخلاف اغلب بازی‌های NFT فعال در بازار امروز، ASPO World نه تنها روی توسعه یک مکانیزم P2E کامل تمرکز کرده که البته اصلی ترین عامل برای ایجاد درآمدی ثابت برای بازیکن‌ها است، بلکه توجه زیادی روی جلوه‌های بصری، گیم پلی و منطق بازی داشته است تا یک تجربه گیمینگ فنی با کیفیت و لحظاتی لذت بخش را برای جامعه گیمینگ به ارمغان بیاورد.

در حال حاضر تیم توسعه ASPO World متشکل از 40 متخصص است. آقای نگوین ‌ها مین تانگ، مدیر عامل ASPO World در این‌باره می‌گوید:

به منظور توسعه یک پروژه بازی NFT برای بلند مدت، تیم ASPO شب و روز در حال کار بوده اند و سال‌ها تجربه و توسعه و دانش را به ASPO World آورده اند تا یک تجربه جذاب و با کیفیت را به کاربران هدیه دهند.

با اینکه ASPO World به تازگی وارد حوزه بازی‌های بلاکچینی شده ولی به سرعت توانسته کاربران زیادی را جذب کند. بعد از 4 ماه از شروع فعالیت این پروژه، تیم ASPO توانست با موفقیت یک دور جذب سرمایه 3.5 میلیون دلاری را تکمیل کند که از این مقدار، 2 میلیون دلار توسط صندوق‌های بزرگی مثل Hashed، Icetea Labs، GameFi، DaoMaker و Raptor Capital جذب شد. بنابر داده‌های وبسایت CoinMarketCap، کمی بعد از اولین روز شروع به کار این پروژه، حجم معاملاتی روزانه آن به بیش از 24 میلیون دلار رسید.

نوشته بهترین بازی کسب درآمد رمزارزی به بازار آمد اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.