کد خبر : 101802
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1400 - 7:33

بزرگترین صرافی آمریکا بازار فیوچرز راه‌اندازی می‌کند!

بزرگترین صرافی آمریکا بازار فیوچرز راه‌اندازی می‌کند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه کوین بیس (Coinbase)، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده، درخواستی را برای عضویت در انجمن ملی معامله‌گران قراردادهای آتی آمریکا (NFA) ارسال کرده تا بتواند به عنوان یک معامله‌گر کمیسیون آتی (FCM) در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت کند. قرارداد آتی یا معامله یک دارایی در آینده، توافق‌نامه‌ای برای خرید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کوین بیس (Coinbase)، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده، درخواستی را برای عضویت در انجمن ملی معامله‌گران قراردادهای آتی آمریکا (NFA) ارسال کرده تا بتواند به عنوان یک معامله‌گر کمیسیون آتی (FCM) در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت کند.

قرارداد آتی یا معامله یک دارایی در آینده، توافق‌نامه‌ای برای خرید یا فروش آن دارایی در آینده‌ای معین با قیمت از پیش تعیین‌شده است.

این درخواست در تاریخ ۱۵ سپتامبر ثبت شده است و تیم کوین بیس با اعلام این خبر در تاریخ ۱۶ سپتامبر، اظهار داشت:

این گام بعدی ما برای گسترش خدمات و ارائه معاملات آتی و مشتقات در پلتفرم‌هایمان است. هدف: رشد بیشتر اقتصاد رمزارزی.

در صورتی که کوین بیس به عنوان یکی از اعضای انجمن NFA پذیرفته شود، این شرکت باید چراغ سبز کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC)، تنظیم‌کننده معاملات مشتقه در این کشور را نیز دریافت کرده و در این کمیسیون ثبت‌نام کند.

بازار مشتقات رمزارزی از لحاظ حجم معاملات از بازار اسپات کوچکتر است، اما با وجود ترس، عدم اطمینان و تردیدهای (FUD) نظارتی، در سال ۲۰۲۱ میلادی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم کوین گکو (CoinGecko)، این بازار در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۴۳ میلیارد دلار تراکنش را پردازش کرده است. در این میان، صرافی‌های بایننس (Binance)، اف‌تی‌ایکس (FTX) و بای‌بیت (Bybit) با ارزش قراردادهای باز ۱۰٫۱ میلیارد دلار، ۶٫۸ میلیارد دلار و ۳٫۸ میلیارد دلاری خود، در این بازار پیشتاز هستند.

اخیرا برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیر عامل صرافی کوین بیس، در توییتر اعلام کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) این صرافی را تهدید کرده که در صورت اجرای طرح موسوم به لند (Lend) که شامل عرضه محصولات وام‌دهی است، از این صرافی شکایت خواهد کرد. حال تیم کوین بیس امیدوار است که حرکت این صرافی به سمت معاملات آتی و مشتقه، آسان‌تر و بی‌دردسرتر از اجرای پروژه لند باشد.

نوشته بزرگترین صرافی آمریکا بازار فیوچرز راه‌اندازی می‌کند! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.