کد خبر : 143277
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1400 - 8:21

برگزاری اولین جشن ملی در متاورس!

برگزاری اولین جشن ملی در متاورس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه مک دونالد، فست‌فود آمریکایی، به کمک مجموعه هامبرتو لئون، بنیان‌گذار مراسم افتتاحیه برندهای صنعت مد، برای ایجاد مجموعه زودیاک در Metaverse همکاری می‌کنند. این رویداد به مناسب سال نو چینی، از یکم تا 15 فوریه انجام خواهد شد. مک دونالد به متاورس می‌پیوندد معروف‌ترین فست‌فود زنجیره‌ای ایالات متحده در جدیدترین ابتکار

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مک دونالد، فست‌فود آمریکایی، به کمک مجموعه هامبرتو لئون، بنیان‌گذار مراسم افتتاحیه برندهای صنعت مد، برای ایجاد مجموعه زودیاک در Metaverse همکاری می‌کنند. این رویداد به مناسب سال نو چینی، از یکم تا 15 فوریه انجام خواهد شد.

مک دونالد به متاورس می‌پیوندد

معروف‌ترین فست‌فود زنجیره‌ای ایالات متحده در جدیدترین ابتکار خود، به طرفداران چینی‌اش امکان برگزاری جشن سال نو را در دنیای متاورس داد. کاربران می‌توانند مجموعه بی‌نظیری از طرح‌های حیوانات زودیاک را مشاهده و خریداری کنند. این طرح‌ها توسط شرکت هامبرتو لئون ساخته شده است. همچنین مشتریان می‌توانند فال‌هایی دریافت کنند که بر اساس تاریخ تولدشان، اتفاقات سال آینده را پیش‌بینی می‌کند.

لئون یک کارآفرین چند ملیتی است. او اصالتی آمریکایی، چینی و پرویی دارد. ابتکارات خلاقانه او عمدتاً توسط مفاهیم چندفرهنگی شکل گرفته است. لئون مک‌دونالد را برندی توصیف کرد که همیشه متعهد به گرامیداشت و برگزاری جشن جهانی برای تمام فرهنگ‌ها بوده است.

او اعلام کرد که بسیار مفتخر است که با همکاری مک دونالد جشنی برای جوامع آسیایی‌آمریکایی برگزار خواهد کرد. لئون معتقد است طرح‌های ایجاد شده ریشه در فرهنگ این جوامع دارد و قطعا کاربران با آن‌ها ارتباط برقرار خواهند کرد. این مبتکر ثروتمند طرح‌هایش را یک نوآوری و خلاقیت فرهنگی می‌داند.

الیزابت کمپبل، مدیر ارشد تعامل فرهنگی مک دونالد، معتقد است که زمان مناسب برای ورود به Metaverse فرا رسیده است. یکی از نمادهای سال جدید چینی ببر است. به اعتقاد الیزابت ببر نشان دهنده شجاعت، قدرت و اعتماد به نفس است.

فست‌فود زنجیره‌ای مک دونالد و مجموعه هامبرتو لئون یک برنامه تلویزیونی تولید خواهند کرد که بازخورد طراحان این رویداد را در مورد سنت‌های محبوب جشن سال نو چینی به نمایش بگذارد.

این جشنواره یکی از مهمترین رویدادها و تعطیلات در پرجمعیت‌ترین کشور جهان است. معمولا این جشن تا ۱۵ روز ادامه دارد.

آیا مک دونالد چالش ماسک را می پذیرد؟

مک دونالد به عنوان بزرگترین فست‌فود زنجیره‌ای در سطح جهان شناخته می‌شود. اخبار و شایعات زیادی پیرامون همکاری‌های این شرکت با ارزهای دیجیتال و میم کوین‌ها به گوش می‌رسد. اخیراً این فست‌فود توسط ایلان ماسک به یک چالش در حوزه ارزهای دیجیتال دعوت شده است.

هفته گذشته، مدیرعامل تسلا قول داد در صورتی که مک دونالد دوج کوین را به عنوان ارزی برای پرداخت بپذیرد، یک ساندویچ مک دونالد را برنامه زنده تلویزیونی میل کند.

مک دونالد واکنش طعنه‌آمیزی به این چالش داشت. این شرکت از طریق توییتر اعلام کرد تنها در صورتی چنین کاری انجام خواهد داد که تسلا Grimacecoin را به عنوان ارز رسمی بپذیرد. این رمزارز ارزش و اعتبار بسیار اندکی دارد.

نوشته برگزاری اولین جشن ملی در متاورس! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.