کد خبر : 212983
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 23:43
دیدگاه‌ها برای بروکت اوتت (Otet Markets) معتبر است؟ بسته هستند

بروکت اوتت (Otet Markets) معتبر است؟

بروکت اوتت (Otet Markets) معتبر است؟

به نقل از کدام بروکر: بروکر Otet Markets در سال 2023 در کشور قبرس پایه‌گذاری شد و توانست مجوزهای اولیه فعالیت خود را کسب کند. این کارگزاری که در حال حاضر از دو زبان فارسی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند، به کاربران ایرانی خدمات قابل قبولی را ارائه می‌دهد. ما در این مقاله قصد داریم وضعیت بروکر

به نقل از کدام بروکر: بروکر Otet Markets در سال 2023 در کشور قبرس پایه‌گذاری شد و توانست مجوزهای اولیه فعالیت خود را کسب کند. این کارگزاری که در حال حاضر از دو زبان فارسی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند، به کاربران ایرانی خدمات قابل قبولی را ارائه می‌دهد. ما در این مقاله قصد داریم وضعیت بروکر اوتت مارکتس را به صورت کامل بررسی کنیم.

اعتبار بروکر Otet Markets

سابقه بروکر Otet Markets و مدیران آن به ۱۰ سال پیش برمی‌گردد، اما خود این برند به صورت رسمی از سال ۲۰۲۳ فعالیتش را آغاز کرده است. این بروکر با شماره HY00523012 تحت نظر سازمان مالی و نظارتی کومورس قرار دارد و شماره لایسنس ۱۱۸۹۲۲ مارشال و شماره ثبت فعالیت مالی ۲۵۴۹۰۰HJ0CZRZVRN8C30 را دریافت نموده است. همچنین این کارگزاری دارای دو رگوله Comoros برای کاربران خارجی و رگوله Marshall Island برای کاربران ایرانی است که جز رگوله‌های سطح متوسط و پایین محسوب می‌شوند. البته برای چنین کارگزاری تازه تاسیسی بسیار طبیعی است که در شروع فعالیت خود نتواند رگوله سطح بالایی را دریافت کند.

تاریخچه بروکر Otet Markets

همان‌طور که گفته شد بروکر Otet Markets در سال ۲۰۲۳ تاسیس شده است و نمی‌توان تاریخچه خاصی برای آن قائل بود، بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینیم عملکرد این بروکر در سال‌های آینده چگونه خواهد بود. نکته مهم این است که بسیاری از مدیران این بروکر تجربه ۱۰ ساله در بخش‌های مدیریتی دیگر بروکرهای فارکس دارند.

بروکر Otet Markets برای کدام کشور است؟

دفتر مرکزی این کارگزاری در کشور قبرس و شهر لیماسول قرار گرفته است، اما یک دفتر دیگر نیز در جزایر مارشال به ثبت رسانده است. به طور کلی می‌توان کارگزاری Otet Markets را یک بروکر قبرسی دانست.

ثبت نام در بروکر Otet Markets

برای ثبت نام در بروکر Otet Markets باید ابتدا وارد صفحه اول سایت آن شوید، زبان را فارسی کنید و روی گزینه ساخت حساب کاربری کلیک نمایید تا صفحه زیر برا شما باز شود.

در این صفحه تمام مشخصات خود را به زبان لاتین وارد کنید و روی گزینه Continue کلیک نمایید. سپس کد تاییدی که به ایمیلتان ارسال می‌شود را در باکس مشخص شده وارد نمایید تا وارد پنل کاربری خود شوید.

مزایا بروکر Otet Markets

همان‌طور که گفته شد Otet Markets یک بروکر تازه تاسیس است که راه زیادی تا رسیدن به سطح بالای بروکرهای حال حاضر بازار فارکس دارد، با این حالا دارای مزایای خوبی است که در زیر برای شما نام برده شده‌اند:

  • رگوله مناسب؛
  • حساب‌های معاملاتی متنوع؛
  • دارایی‌های معاملاتی گسترده.

به طور کلی می‌توان گفت که عملکرد این کارگزاری در یک سال گذشته مثبت بوده است.

معایب بروکر Otet Markets

از آنجا که این کارگزاری تازه تاسیس است می‌توان گفت که هنوز معایب زیادی دارد که باید حتماً به سرعت رفع شوند. از جمله مشکلات این بروکر می‌توان به روش‌های محدود واریز و برداشت، نداشتن کپی تریدینگ، نداشتن حساب اسلامی و رابط کاربری ضعیف اشاره کرد.

بونوس بروکر Otet Markets

بروکر Otet Markets در تاریخ‌های مختلف اقدام به ارائه بونوس‌های ویژه می‌کند که ممکن است نوع و میزان آن‌ها دائماً تغییر کند. در حال حاضر این بروکر یک بونوس 200 درصدی به کاربرانی که اولین بار حساب خود را شارژ می‌کنند ارائه می‌کند که سقف آن 4000 دلار است و به صورت پول غیر قابل برداشت و قابل معامله به حساب معاملاتی آن‌ها اضافه خواهد شد.

کمیسون یا اسپرد در بروکر Otet Markets

کمیسیون و اسپرد در بروکر Otet Markets هیچ عدد ثابتی ندارد و کل آن به صورت شناور و کاملاً متغیر است. حساب‌هایی که در پلتفرم سی تریدر ایجاد می‌کنید هیچ کدام شامل پرداخت کمیسیون نمی‌شوند و اسپرد آن‌ها کاملاً شناور است. در حساب‌هایی که زیرمجموعه متاتریدر 5 هستند نیز فقط حساب ECN و Crypto دارای کمیسیون هستند که عدد آن‌ها معلوم نیست و براساس نماد معاملاتی و وضعیت بازار در لحظه مشخص می‌شود.

ریبیت بروکر Otet Markets

کاربرانی که می‌خواهند از بروکر Otet Markets ریبیت دریافت کنند باید ابتدا زیرمجموعه یکی آی بی طرف قرارداد با این کارگزاری باشند.

کپی‌تریدینگ در بروکر Otet Markets

در حال حاضر هیچ‌گونه خدمات سوشیال تریدینگ از جمله کپی ترید و حساب پم در بروکر تازه تأسیس Otet Markets ارائه نمی‌شود، اما پشتیبانی بروکر اعلام کرده است که در آینده نزدیک این خدمات نیز در دسترس خواهند بود.

 

بروکت اوتت (Otet Markets) معتبر است؟

بروکر Otet Markets برای ایرانیان

بروکر اوتت مارکتس زبان فارسی را به عنوان دومین زبان رسمی خود فعال کرده است و همین مسئله نشان می‌دهد که قصد دارد روی جذب و ارائه خدمات به کاربران ایرانی تمرکز کند. این بروکر همچنین امکان احراز هویت و پشتیبانی به زبان فارسی را فراهم نموده تا کاربران داخل کشور نیز بتوانند از خدمات آن استفاده کنند. اما به دلیل اعتبار پایین این بروکر، توصیه می‌کنم از صفحه بروکرهای معتبر استفاده کنید و یک بروکر معتبر انتخاب کنید.

همان‌طور که در مقاله معرفی بروکر Otet Markets خواندیم، این کارگزاری در سال 2023 در کشور قبرس تاسیس شده است و در همان سال اول فعالیت توانسته چند رگوله سطح متوسط را دریافت کند. کارگزاری Otet Markets به کاربران ایرانی خدمات قابل قبولی را ارائه می‌دهد که از جمله آن می‌توان به امکان ثبت نام و احراز هویت، نقل و انتقال پول با ارزهای دیجیتال، حساب‌های معاملاتی گسترده و … اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.