کد خبر : 142998
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 بهمن 1400 - 11:30

با پولسازترین بازی رمزارزی آشنا شوید

با پولسازترین بازی رمزارزی آشنا شوید

زمان مطالعه: 2 دقیقه بازی کارتی غیر متمرکز Splinterlands پس از 6 ماه راه‌اندازی شبکه اصلی خود، به موفقیت چشمگیری رسید. این بازی با تبدیل شدن به محبوب‌ترین و بزرگترین بازی پلتفرم Dappradar، حالا طی یک گزارش، خبر رکوردشکنی کاربران این بازی را منتشر کرده است. 7 میلیون فروش NFT، تعداد 400,000 کاربر فعال،1 میلیارد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازی کارتی غیر متمرکز Splinterlands پس از 6 ماه راه‌اندازی شبکه اصلی خود، به موفقیت چشمگیری رسید. این بازی با تبدیل شدن به محبوب‌ترین و بزرگترین بازی پلتفرم Dappradar، حالا طی یک گزارش، خبر رکوردشکنی کاربران این بازی را منتشر کرده است.

7 میلیون فروش NFT، تعداد 400,000 کاربر فعال،1 میلیارد مبارزه تکمیل‌شده

بنابر بیانیه رسمی منتشر شده توسط نمایندگان Splinterlands، این اکوسیستم بعد از جهش عظیمی در تعداد کاربران فعال، حالا به تعداد چشمگیری از مبارزات تکمیل شده در پلتفرم خود رسیده است. اول از همه، تعداد مبارزات تکمیل شده در این پلتفرم (مبارزه‌های PvP) که بین بازیکنان Splinterlands انجام گرفته، به بیش از 1 میلیارد عدد رسید. تاکنون، Splinterlands به اولین بازی بلاکچینی جهان تبدیل شد که به چنین سطحی رسیده است.

جسی ریچ (Jesse “Aggroed” Reich)، مدیرعامل و هم موسس Splinterlands، اظهار داشت که با توجه به این دستاورد، Splinterlands به برترین و بزرگترین پلتفرم فعال در حوزه بازی‌های Play-to-Earn تبدیل شده است:

من واقعا از این موفقیت به وجد آمده ام. این یک لحظه تاریخی در دنیای بازی‌های بلاکچینی است و من بسیار به اینکه Splinterlands در دنیای بازی‌های Play-to-Earn می‌درخشد، خوشحالم و به آن افتخار می‌کنم.

در کنار این، محبوب ترین سری کارت‌های این بازی، Chaos Legion هم در چند روز ابتدایی شروع به کار این عنوان، بیش از 7 میلیون جعبه NFT فروخت. همچنین لازم به ذکر است که تعداد کاربران فعال در این بازی بلاکچینی به بیش از 400,000 عدد رسیده است. این بازی روزانه میزبان 4 میلیون تراکنش است که آن را به یکی از محبوب ترین و بزرگترین بازی بلاکچینی این حوزه تبدیل می‌کند.

در کنار این، Splinterlands برای 6 ماه متوالی، از نظر تعداد کل کاربران فعال در صدر جدول رتبه بندی وبسایت تحلیلی Dappradar در میان همه بازی‌های فعال در بلاکچین‌های WAX و HIVE قرار گرفته است. طبق گزارش خبرگزاری U.Today، این اکوسیستم در ماه‌های اخیر با چندین شرکت Web3 و فناوری مالی هم همکاری کرده است. همچنین به تازگی با Gamestat هم قرارداد همکاری امضا کرده است.

علاوه بر این، در اوایل ژانویه امسال هم یک قرارداد همکاری بلند مدت با TeraBlock امضا کرده است تا امکان استفاده از TeraBlock Bridge برای انتقال دارایی بین بلاکچینی را فراهم کند.

نوشته با پولسازترین بازی رمزارزی آشنا شوید اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.