کد خبر : 137415
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 دی 1400 - 12:45

با موبایل در متاورس بازی کنید

با موبایل در متاورس بازی کنید

زمان مطالعه: 3 دقیقه کاربران به دنبال گوشی های هوشمند و سایر دستگاه های تلفن همراه برای ورود به دنیای متاورس هستند. هنگامی که بیشتر مردم به متاورس فکر می کنند، کلمات “واقعیت مجازی” کمی از مد افتاده می شوند. با گسترش اینترنت، دنیای رسانه‌های اجتماعی، تجربه‌های بازی و خرید مجازی به وجود آمد، که

زمان مطالعه: 3 دقیقه

کاربران به دنبال گوشی های هوشمند و سایر دستگاه های تلفن همراه برای ورود به دنیای متاورس هستند.

هنگامی که بیشتر مردم به متاورس فکر می کنند، کلمات “واقعیت مجازی” کمی از مد افتاده می شوند.

با گسترش اینترنت، دنیای رسانه‌های اجتماعی، تجربه‌های بازی و خرید مجازی به وجود آمد، که همه آن‌ها را می‌توان با یک دستگاه، یعنی کامپیوتر، انجام داد. در حالی که کامپیوتر در زمان خودش یک انقلاب بود، گوشی‌های هوشمند باعث گسترش و کاربرد این تکنولوژی در سطح عموم مردم شد.

در حال حاضر، کاربران انتظار دارند بتوانند که تمام فعالیت‌های آنلاین خود را با تلفن همراه انجام دهند، زیرا اکثر این تعاملات اکنون در تلفن‌های هوشمند آنها و در حال حرکت اتفاق می‌افتد. این امر هم در جوامع اجتماعی و هم در تعداد زیادی از کسانیکه علاقه‌مند به بازی با تلفن‌های خود هستند مشهود است.

RoboHero یک بازی موبایلی با کیفیت بالا و آسان برای کاربران ایجاد می‌کند. در این بازی تجربه متاورسی با بلاکچین ترا (LUNA) ادغام شده است و اولین بازی متاورس و کسب درآمد روی موبایل است.

تیم این پروژه می‌گوید:

هدف ما این است که آستانه ورود را به حداقل برسانیم! کسب درآمد از دیدن بازی به شما امکان می دهد به راحتی پول بدست آورید. تنها چیزی که برای بازی نیاز دارید یک تلفن، یک برنامه و مقداری LUNA است.

علاوه بر داشتن این بعد جدید متاورس، بازی RoboHero به ارائه بالاترین کیفیت گیم پلی به کاربران افتخار می‌کند. این برتری خود را در خط داستانی، رقابت منصفانه و توانایی کسب درآمد از طریق ارائه ابزارهای مالی غیرمتمرکز (DeFi) آشکار می‌کند. این تیم با StarTerra، پلتفرم بازی‌سازی برای پروژه‌های زنجیره Terra Luna و Gamerhash، همکاری می‌کند.

داستان RoboHero در سال 31337 آغاز می‌شود، زمانی که یک فاجعه اقلیمی هم محیط زیست و هم نسل بشر را به طور کلی ویران می‌کند. RoboHeroها نوعی موجودات زنده مکانیکی یا بیو ربات هستند که با احساسات و میل به بهبود شرایط جهان به وجود آمده‌اند. در این بازی دو حالت مختلف برای بازی کردن وجود دارد. مود بازیکن در مقابل محیط و مود بازیکن در مقابل بازیکن.

در این متاورس، بازیکنان می‌توانند از NFT‌های زمینی، که مبنای نبرد بین بازیکنان است، استفاده کنند. مزیت صاحبان زمین، 5 درصد سهام از استخر LUNA است که قبل از شروع مبارزه جمع‌آوری می‌شود. از NFTها همچنین در انتشار بیلبوردهای تبلیغاتی که کاربران می‌توانند برای برندهای خود خریداری کنند، اجاره کنند یا بفروشند، استفاده خواهد شد.

جنبه درآمد شاید مهم‌ترین جنبه برای هر بازی برای کسب درآمد باشد. در این مدل توکن‌های ROBO می‌تواند به عنوان پاداش به بازیکنان پرداخت شود. بنابراین، بازیکنان از توکن‌ها برای کارهای مختلف استفاده می‌کنند. حساب‌های بازی همچنین به کیف پول Terra Station بازیکن مرتبط خواهند شد تا اطمینان حاصل شود که انتقال توکن‌ها به کیف پول هر کاربر می‌تواند با یک کلیک به عنوان بخشی از سیستم پرداخت فوری انجام شود.

برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید به سایت اصلی این بازی مراجعه کنید.

نوشته با موبایل در متاورس بازی کنید اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.